/
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

بازدید مدیرکل موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت از زادگاه نفت

مدیرکل موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت با حضور در زادگاه نفت آخرین وضعیت اجرایی موزه گنجینه نفت مسجدسلیمان را مشاهده و بررسی کرد.
کد خبر : ۲۲۵۲۸
بازدید مدیرکل موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت از زادگاه نفت

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، اکبر نعمت‌الهی در این بازدید یک روزه با حضور در دفتر مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با وی و دست اندرکاران اجرای پروژه موزه نفت مسجدسلیمان دیدار و گفتگو کرد .

وی طی سخنانی با تقدیر از زحمات و اقدامات صورت گرفته توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت تسریع در روند اجرای پروژه موزه نفت در مسجدسلیمان گفت : با مساعدت و موافقت وزیر نفت بودجه مناسبی جهت پرداخت مطالبات پیمانکار اجرایی و سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه از سوی شرکت ملی نفت ایران تصویب شده است .

نعمت الهی با اشاره به اینکه چون مسجدسلیمان مهد اولین های کشور است می بایست این مهم ، مبنای کار قرار گیرد افزود : می بایست فرهنگ تمدنی که با پیدایش نفت در این منطقه و کشورمان شکل گرفت با استفاده از شیوه ها و شگردهای مختلف به تصویر کشیده و به عموم منتقل شود .

مدیرکل موزه ها و مرکز اسناد قدیمی صنعت نفت همچنین به حضور تیم های مختلفی از شرکت ملی نفت ایران بمنظور بررسی شرایط و جمع آوری اطلاعات بمنظور به تصویر کشیدن و روایت تاریخچه فعالیت های اکتشاف - حفاری و بهره بردای نفت در این منطقه خبر داد و گفت : با هماهنگی های صورت گرفته کارشناسان مدیریت اکتشاف در این منطقه حضور پیدا کرده و اطلاعات مربوطه را گردآوری و دسته بندی خواهند کرد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از توجه و عنایت مهندس زنگنه وزیر نفت به این شرکت و شهر مسجدسلیمان اظهار داشت : خواست و تلاش مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سرعت بخشی ، تکمیل و بهره برداری از موزه گنجینه نفت مسجدسلیمان است و برای تحقق این هدف همه تلاشمان را بکار گرفته ایم .

قباد ناصری افزود : با بکارگیری روشهای مختلف جهت تشویق و ترغیب افراد دارای اقلام و اشیای با ارزش مرتبط با تاریخچه نفت بمنظور اهدای آنها به موزه مسجدسلیمان قصد داریم گنجینه ای غنی از تاریخ با ارزش صنعت نفت را برای مخاطبین ، شهروندان و نسل های آینده فراهم کرده و روایت گر نقش و خدمات صنعت نخست کشورمان در شکل گیری تحولات اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی باشیم .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر