/
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

حرف دل نیروهای پیمان‌کار و ارکان ثالث وزارت نفت با مسئولان کشور

تعدادی از نیروهای پیمانکار شاغل در وزارت نفت با ارسال متنی از مسئولان کشور به ویژه نمایندگان مجلس، اعضای شورای نگهبان و وزیر نفت خواسته‌اند برای اجرایی شدن طرح ساماندهی نیروهای ارکان ثالث تلاش کنند تا جلو سوء استفاده پیمانکاران گرفته شود و مشکلات اقشار کارگری حل شود.
کد خبر : ۲۲۵۷۸
حرف دل نیروهای پیمان‌کار و ارکان ثالث وزارت نفت با مسئولان کشور

صدای مخاطب

به گزارش نبض نفت متن ارسالی نیروهای ارکان ثالث شاغل در وزارت نفت به شرح زیر است:

نمایندگان مجلس و خصوصا ریاست محترم مجلس؛ طرح ساماندهی نیروهای شرکتی و ارکان ثالث کی قرار است به صحن علنی مجلس بیاید؟ چشم صدها هزار نفر نیرو و میلیون‌ها نفر اعضای خانواده این نیروها به این طرح هست. چرا بی‌تفاوت هستید در قبال این طرح. شما نمایندگان توسط همین نیروها و اعضای خانواده این نیروها به مجلس راه یافتید. شعار انتخاباتی کافی است الان وقت عمل است. هفت سال است که کاری نکردید الان و در آستانه انتخابات این طرح را به سرانجام برسانید. چرا طرح به این مهمی برای قشر کارگر را به صورت دوفوریتی انجام نمی‌دهید که زودتر در صحن علنی مجلس رای گیری شود!!!!

آقای زنگه وزیر محترم نفت؛ نیروهای انسانی وزارت نفت کل سرمایه شماست که در این مدت توانستید در کرسی وزارت بنشینید، کارنامه موفق کسب و بدرخشید، به همت نیروهای پیمانکار و ارکان ثالث که بیشترین سهم را در تولید نفت و پتروشیمی دارا هستند ولی کمترین حقوق و مزایا را در وزارت نفت دریافت می‌کنند. ما از طرح طبقه‌بندی و یکسان‌سازی حقوق‌ها که وعده دادید و اجرا شد دیدیم و بخاری از این طرح برای نیروها بلند نشد. لطفا به این نیروهای تحصیل کرده وزارت نفت کم لطفی نکنید و پیگیر طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و ارکان ثالث وزارت نفت باشید و دست واسطه‌ها را کوتاه کنید چرا که این طرح هیچ بار مالی برای دولت ندارد و فقط دست دلالان و پیمان‌کاران کوتاه می‌شود.

نمایندگان محترم شورای نگهبان؛ این طرح با سرنوشت زندگی صدها هزار نفر نیرو و میلیون‌‍ها نفر اعضای خانواده این نیروها گره خورده است. لطفا با این طرح در اسرع وقت رسیدگی و موافقت فرمایید چرا که قشر کارگر به حق و حقوق خود می‌رسد و معیشت خود و خانواده خود را می‌تواند تامین کند در صورتی که هیچ بار مالی برای دولت ندارد و فقط و فقط دست دلالان و پیمان‌کاران و واسطه‌ها کوتاه و نیروها به صورت مستقیم با شرکت خود قرارداد می‌بندند و حتی هزینه دولت هم تا حدودی می‌تواند کمتر شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر