/
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

توزیع 390 هدیه بین دانش‌آموزان عسلویه توسط شرکت آریا ساسول

شرکت پلیمر آریاساسول همزمان با روز دانش‌آموز با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه اقدام به برگزاری مراسم مهرآفرین کرد و به 390 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان هدیه داد.
کد خبر : ۲۲۷۸۳
توزیع 390 هدیه بین دانش‌آموزان عسلویه توسط شرکت آریا ساسولبه گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم توزیع هدایا به ۳۹۰ نفر از دانش آموزان شهرستان عسلویه و دبیرستان حضرت مریم(س) دهستان اخند به میزبانی شرکت پلیمر آریاساسول در این مدرسه و در روز بزرگداشت ۱۳ آبان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور یوسفی؛ فرماندار شهرستان عسلویه، جبری رییس اداره آموزش و پرورش، صالحی؛ بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین محلی و شهرستان اخند برگزار شد. امیرحسین بحرینی؛ مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول ضمن گرامیداشت روز دانش‌آموز و در جهت ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی با تجلیل از حضور دانش آموزان و قدردانی از مسئولین شهرستان عسلویه در راستای حمایت معنوی از دانش‌آموزان منطقه، مهم‌ترین راه پیشرفت این نوجوانان را اتکای به خداوند و پشتکار و تلاش در جهت کسب علم دانست.

وی ادامه داد: شرکت پلیمراریاساسول به عنوان بانی و موسس دبیرستان حضرت مریم (س) در آینده نیز همانند گذشته، مرتفع کردن نیازهای این مدرسه را مدنظر خواهد داشت و از دانش آموزان موفق در رتبه‌های دانشگاهی حمایت خواد نمود و در صورت امکان بورسیه دو الی سه دانش آموز ممتاز و برگزیده را با هزینه شرکت بصورت سالیانه عهده دار خواهد شد.

در ادامه‌ی این مراسم جبری؛ رئیس آموزش و پرورش شهرستان، ضمن خیرمقدم به میهمانان و گرامیداشت روز دانش‌آموز و تشکر از برگزاری چنین برنامه‌ای در حفظ کرامت دانش‌آموزان با نام مهرآفرین از میزبانی شرکت پلیمر آریاساسول که برگزاری این مراسم را برعهده داشت قدردانی کرد و گفت: مدیران بخش صنعت توجه ویژه‌ای به دانش‌آموزان و فرهنگیان دارند. همچنین از شرکت آریاساسول برای ساختن بنای مدرسه به عنوان یادبودی برای دانش‌آموزان و مردم روستای اخند سپاسگزاری کرد.

سپس یوسفی؛ فرماندار شهرستان عسلویه از همه‌ی کسانی که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تلاش کرده‌اند قدردانی و در همین راستا از شرکت پلیمر آریاساسول که بانی تاسیس مدرسه اخند بوده است، قدردانی نمود.

وی در پایان از رتبه‌های برتر منطقه در رشته‌های پزشکی و مهندسی سخن گفت و افزود: ظرفیت درونی این منطقه بیش از این است و ما در آینده بیشتر شاهد برترین‌های استانی و کشوری خواهیم بود.

پایان‌بخش این مراسم اهدای ۲۵۰ عدد بسته حمایتی تحصیلی به دانش‌آموزان کم بضاعت شهرستان و ۱۴۴ هدیه به دانش‌آموزان دبیرستان حضرت مریم(س) و تقدیر از کادر آموزشی این آموزشگاه بود


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر