/
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

درخواست پیگیری برای تسریع در اجرای طرح‌ها و نیازهای عمرانی شیراز

عضو کمیسیون عمران مجلس از نشست مشترک نمایندگان شیراز با وزیر نفت خبر داد و گفت: نمایندگان از آقای زنگنه خواستند تا طرح‌ها و نیازهای عمرانی شهر شیراز را پیگیری کنند.
کد خبر : ۲۲۸۰۷

نبض نفت - فرج الله رجبی ضمن اشاره به نشست مشترک تعدادی از نمایندگان شیراز با وزیر نفت گفت: دو نماینده شیراز پیرو نامه سه تن از نمایندگان (مسعود رضایی، علی اکبری و فرج الله رجبی) نشستی را امروز سه‌شنبه (14 آبان ماه) با آقای زنگنه وزیر نفت در خصوص حمایت این وزارتخانه از طرح‌ها و نیازهای عمرانی شهر شیراز برگزار کردند.

وی افزود: جلسه مشترک امروز بین دو تن از این نمایندگان یعنی آقای اکبری و اینجانب با وزیر محترم نفت برگزار شد که در این دیدار به تفصیل در خصوص طرح‌های عمرانی و نیازهای اعتباری این طرح‌ها صحبت و خواستار حمایت وزیر نفت در تامین اعتبارات مورد نیاز شدیم.

رجبی یادآور شد: پس از صحبت‌های نمایندگان شیراز، آقای زنگنه در خصوص تامین اعتبار خرید چیلر جهت بیمارستان نمازی شیراز و نیز کمک به مجموعه آموزشی عشایری دستورات لازم را صادر کرد .

این نماینده شیراز در مجلس دهم تصریح کرد: به دلیل گستردگی و از سوی دیگر به جهت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف شیراز به ویژه در حوزه خدمات درمانی محلی و مراجعات بیماران از تمام نقاط کشور و حتی سایر کشورها نیازهای این بخش باید در اولویت قرار گیرد. 60 درصد بیماران بیمارستان نمازی شیراز از سایر نقاط هستند بنابراین  نیازمند تجهیزات جدی برای تعویض دستگاه‌های چیلر بیمارستان هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دبیرستان نمونه دولتی شهید بهشتی شیراز که دانش آموزان محروم و فرزندان عشایر و روستایی را آموزش می‌دهد با توجه به قدمت دبیرستان  و برای حفاظت از جان دانش آموزان در برابر سرما ساختمان در حال تخریب برای بازسازی است. از این رو از وزیر مربوطه تقاضای مساعدت جهت تجهیز و نوسازی این مدرسه مطرح شد.

منبع: خانه ملت 

 


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر