/
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

خسارت ۳۶ هزار میلیارد تومانی حوادث طبیعی/ پرداخت تسهیلات بلاعوض ۸۳۰۰ میلیاردی به مناطق سیل‌زده

نوبخت گفت:سال گذشته ۳۶ هزار میلیارد تومان خسارت بر اثر حوادث طبیعی وارد شد که ۸۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بلا عوض پرداخت شده است.
کد خبر : ۲۲۸۴۴
نبض نفت -  محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: نظام در ۲۹ بخش و ۱۵ حوزه فرابخشی تحت چارچوب قانون برنامه ششم در حال انجام برنامه‌های خود است که این اقدامات در توسعه زیرساخت‌های کشور به ویژه راه‌ها، راه آهن و احداث سد بیش از سایر حوزه‌ها قابل لمس است.
معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه احداث مسکن و اشتغال یک اقدام ویژه برای محرومین است، افزود: غیر از نظام، مسئولین دولتی در سطح ملی و نمایندگان نیز خود را برای انجام اقدامات لازم در راستای رفاه حال افراد کم بضاعت مسئول می‌دانند.---
نوبخت با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومان براثر حوادث طبیعی همانند سیل به کشور خسارت وارد شد، افزود: در همین راستا و برای جبران خسارت‌های وارده بیش از ۸ هزار میلیارد کمک بلاعوض و ۸۳۰۰ میلیارد تومان بصورت تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.
وی در ادامه از مسئولان استان گیلان خواست تا مجموع خسارت‌های سیل اخیر به ستاد بحران اعلام کنند، تأکید کرد: تا جایی که در توان دولت باشد این وجوه همانند سال گذشته بلافاصله پرداخت می‌شود.

منبع: خبرنگاران جوان

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر