/
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵

بحران کم‌آبی در ایران قابل‌ حل است

وزیر نیرو گفت: بحران کم‌آبی با مدیریت صحیح، اهتمام همه بخش‌های دخیل و همکاری مردم در کشور قابل حل است.
کد خبر : ۲۳۰۵۸

نبض نفت- رضا اردکانیان روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق آذربایجان‌غربی افزود: مشکل کم آبی می‌تواند با مدیریت و برقراری تعادل بین تولید و تقاضا رفع شود.

وی اضافه کرد: در این راستا اهتمام جدی و برنامه ریزی همه جانبه از سوی نهادهای زیرمجموعه وزارت نیرو در تمام مناطق کشور ضروری است.

وی ادامه داد: بکارگیری نیروی انسانی کارآمد و متعهد از جمله مهمترین مواردی است که در نهادهای زیرمجموعه وزارت نیرو باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر نیرو سطح تماس نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه را با مردم بسیار گسترده عنوان کرد و افزود: این ارتباط وسیع مسئولیت ما را در ارائه خدمات بهتر خطیر می کند.

اردکانیان گفت: در دوره گذار از مدیریت تولید و عرضه هستیم و باید این دوره گذار را با هدف توجه به تقاضای مصرف کنندگان و مدیریت تقاضا با برنامه ریزی مناسب طی کنیم.

در این جلسه مدیران زیرمجموعه وزارت نیرو از جمله شرکت توزیع نیروی برق، آب منطقه ای ، آب و فاضلاب گزارشی از اقدامات و وضعیت سازمان خود ارائه کردند.

وزیر نیرو که به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به آذربایجان غربی سفر کرده ظهر امروز از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه بازدید می کند.

منبع: ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر