/
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

آژانس های سنتی اتومبیل از فضای سنتی به دنیای مدرن کوچ می کنند

آژانس های اتومبیل کرایه با راهبرد روزآمدی به اعتبار اعتماد سنتی عموم مردم گام در عرصه اپلیکیشن می گذارند و مدرن می شوند.
کد خبر : ۲۳۳۳

نبض نفت- حسن مظلومی مدیر روابط عمومي  و هيئت مديره شركت صبا سیر (مجموعه متحد موسسات اتومبیل کرایه تهران) در حاشیه جلسه مجلس به خبرنگاران پارلمان از آغاز فعالیت مشترک مجموعه بزرگ آژانس های اتومبیل کرایه درقالب اپلیکیشنی موسوم به "آی کار" خبرداد.

وی افزود: مجموعه"آی کار" با بیش از 10 هزار خودرو کار خود را در پایتخت آغاز می کند ودور نمای یکصد هزار خودرو را برای آینده نه چندان دور متصور هستیم.

مدیر روابط عمومی با بیان اینکه هزینه کم و امنیت بالا شعار مجموعه نوین آژانس های اپلیکیشنی است گفت: احساس امنیتی که مردم نسبت به آژانس های سنتی خودرو دارند محصول اعتماد جلب شده مردم طی سالهای متمادی است حال این ویژگی در کنار قیمت تعدیل شده، سرعت بیشترارایه خدمات و دسترسی بسیار آسان در هر نقطه از ویژگی های نسل جدید مجموعه آژانس های اتومبیل است.

وی تصریح کرد: تعامل  اپلیکیشن صبا سیر به گونه ای است که با اپهای دیگر نیز قابل اجرا می باشد و این خود نشان از آغوش باز شرکت جهت همکاری با دیگرآژانس های اینترنتی است البته درصورت دارا بودن استاندارد لازم رانندگان آن در موضوع امنیت و اعتماد.

مظلومی خاطرنشان کرد: به زودی طی یک نشست خبری با حضور آقای علی قلی مدیر عامل و کوثري رئيس هیئت مدیره مجموعه صبا سیر اطلاعات کاملتری از کوچ آژانس ها از سیستم سنتی به مدرن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.


  ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید  

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر