/
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

کمیسیون انرژی امروز درباره استیضاح زنگنه تصمیم‌گیری می‌کند

تصمیم‌گیری درباره طرح استیضاح وزیر نفت به جلسه امروز کمیسیون انرژی موکول شد.
کد خبر : ۲۳۵۸۶

نبض نفت - سکینه الماسی با اشاره به نتیجه برگزاری دومین جلسه استیضاح وزیر نفت، گفت: این جلسه روز گذشته در کمیسیون انرژی با حضور تعدادی از نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح برگزار شد که به دلیل محدویت وقت، آقای وزیر تنها درباره دو الی سه محور استیضاح توضیحاتی ارائه دادند و بررسی مابقی محورها به جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی موکول شد.

 نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره طرح استیضاح وزیر نفت افزود: موضوع قانع شدن یا نشدن نمایندگان در جلسه مطرح نشد و  پس از اتمام بررسی تمام محورهای استیضاح، دراین‌خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

 وی مطرح کرد: انعقاد قراردادها، میادین مشترک و دستاوردهای حوزه پتروشیمی‌ها محورهای  هستند که در کمیسیون بررسی و وزیر نفت در رابطه با آن‌ها به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

 سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از محورهای مطرح شده ازسوی نمایندگان برای استیضاح وزیر نفت، افزود: حذف کارت سوخت در چند سال گذشته و احیاء مجدد آن که ضررهای اقتصادی بسیاری برای کشور به همراه داشت، عدم صداقت با مردم درخصوص اعلام قیمت بنزین در مصاحبه با رسانه‌ها، واگذاری‌های شرکت‌های نفت و میادین مشترک و... برخی از محورهای این استیضاح به شمار می آیند.

منبع: خانه ملت


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر