/
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

اقدام‌های زاگرس جنوبی در حوزه مدیریت خطوط لوله بررسی شد

اقدام‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در زمینه مدیریت یکپارچه خطوط لوله با حضور نماینده اداره کل مدیریت دارایی‌های فیزیکی وزارت نفت در شیراز بررسی شد.
کد خبر : ۲۳۶۴۸

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، محسنن شادمانی، رئیس بازرسی و حفاظت فنی شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی از بررسی فعالیت‌های کلیدی این شرکت در حوزه مدیریت یکپارچه خطوط لوله به عنوان یکی از مهم‌ترین دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت خبر داد و گفت: تهیه دستورعمل واکنش در شرایط اضطراری، استقرار مدیریت جامع خوردگی، اجرای دستورعمل ارزیابی ریسک، شناسایی و پایش نقاط حادثه‌خیز، پیاده‌سازی بانک اطلاعاتی خطوط لوله و برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله مهم‌ترین مواردی بوده که بررسی شده است.

وی افزود: بهینه‌سازی منابع مالی تعمیر و نگهداری خطوط لوله و اهمیت و نقش مدیریت سرمایه‌های فیزیکی در کاهش هزینه‌های پنهان سازمان نیز از دیگر مواردی است که در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بزرگ‌ترین شرکت بهره‌بردار نفت و گاز تابع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با مرکزیت شیراز، مناطق عملیاتی آغار و دالان، نار و کنگان، پارسیان، سروستان و سعادت‌آباد و سرخون و گشوی جنوبی را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر