/
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

صدای مخاطب/ نیروهای پیمانکاری(ارکان ثالث) از دست پیمانکاران به ستوه آمد‌ه‌اند

یکی از نیروهای ارکان ثالث وزارت نفت با ارسال متنی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نبض نفت از مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان تقاضا دارد به وضعیت نیروهای ارکان ثالث (پیمانکاری) و پیمانکاران ورود کنند.
کد خبر : ۲۳۶۷۳

صدای مخاطب/ نیروهای پیمانکاری(ارکان ثالث) از دست پیمانکاران به ستوه آمد‌ه‌اند


بنام خدای مظلومین

#موضوع:#تبدیل_وضعیت

نمیدانم باید سلام کنم یا نه

نمیدانم باید بگریم یا نه

نمیدانم باید از چه کسی شکایت کنم

از خودم؟ از وزیر نفت؟ یا از زمین و زمان؟ یا شایدم از زبانم لال از خدا...

تا جایی که به یا داریم از کودکی به ما آموختند که خدا ارحمن الراحمین است،خدا بخشنده و مهربان است و دل بنده ی مظلومش را بدرد نمی آورد. قربان کرمت بار الهي این چه سرنوشتی ست که برای ما رقم زدی؟ من گناهی کردم؟ آن دیگری گناهی کرده؟ نفر دیگر چه؟ همه ما کارگران پیمانکاری نفت دچار گناه کبیره ای شدیم که این چنین مورد خشمت واقع شده ايم؟

اگر واقعا دچار گناه نابخشودنی شده ایم که سزاوار چنین مجازاتی هستیم سر تعظیم در مقابلت فرود می آوریم

خداوندا تو رحمانی، تو رحیمی، تو یگانه ای و ما همیشه بنده حقیر تو بوده و هستیم. ما کارگران پیمانکاری ارکان ثالث نفت هستیم که در وضعیت اصف باری به سر میبریم. به بزرگیت سوگند که نميدانيم از کجا گلایه کنیم، از وضعیت نابسامان حقوقی،قراردادی، معیشتی، رفاهی،ناامنی شغلی و... یا تصمیمات مخرب جناب وزیر نفت و دیگر مدیران نفتی؟

این متن در زمان پخش اذان در حال تهیه شدن است، به این صدای اذان قسم تصمیماتی گرفته شده که نه تنها باعث از هم گسیختکی خانواده ها شده بلکه در حال فروپاشی بنیان کانون خانواده های این قشر مظلوم شده.

وزیر نفت که مدتی پیش حاضر نشد بدلیل آلودگی در فرودکاه عسلويه فرود بیایید بعد چطور میشود که حاضر نیست نیروهای شرکتی پیمانکاری در کشور را تبدیل وضعیت کنند؟ این چه کاریست که میکنند؟ نابود شدن کانون خانواده کارکنان و جوانان برایتان مهم نیست واقعاً؟

همین الان چندهزار نفر از نیروهای ارکان ثالث پیمانکاری در صنعت نفت هستند که حقوق خود را بدلیل ورود پیمانکاران در این عرصه دریافت نکرده اند؟

مجلس شورای اسلامی مگر 6 آذر 97 مصوب نکرده بودند که کلیه پیمانکاران تحت هر عنوان(حجمی وغیرحجمی)را حذف کنند؟چرا اینکار انجام نمیشود؟ مگر شما مجری قانون نیستید؟!!

جناب وزیر محترم نفت نامه ای سرکشیده در خصوص ممنوعیت خیلی مسائل را جهت کاهش هزینه ها ابلاغ کردند، ولی برای کاهش هزینه ها چرا پیمانکاران را حذف نمی‌کنید جناب وزیر؟

پیمانکارانی که فقط مسئول ارایه خدمات هستند و بابت حقوق پرسنل از سازمان پول میگیرند و حقوق کارکنان را پرداخت میکنند و در این میان از هر صورت وضعیت پرداخت حقوق مبلغی هم سود خود را بر می دارد.

چرا باید پیمانکار حقوق را پرداخت کند؟

آیا اگر پیمانکار حذف شود و آنها را بصورت قرارداد مستقیم تبدیل وضعیت کنند که خود وزارت نفت حقوق آنها را پرداخت کند باعث کاهش چشم گیر هزینه ها نمی شود؟

پس چرا اینکار رو نمی کنند؟!

قرار است در صحن علنی مجلس روز سرنوشت سازی برای تمام کارکنان پیمانکاری در این خصوص باشد، از تمامی نمایندگان در سطح کشور درخواست پیگیری این طرح را داریم و خواهان تصویب آن و جلب رضایت شورای نگهبان را داريم.

مطمئنا شورای نگهبان با توجه به اینکه حذف پیمانکار کمک بسیار بزرگ و ارزنده ای به کاهش هزینه ها می‌نمایند و باری بر روی دوش دولت بر می‌دارد موافقت خواهند کرد به کمک و حمایت شما نمایندگان انشاءالله.

از دولت تدبیر و امید عاجزانه عاجزانه عاجزانه خواهشمندیم تدبیری بی اندیشند و نسبت به رسیدگی این موارد پیگیری لازم کنند تا کارگران و خانواده هايشان بیش از پیش در این گرداب فرو نروند و امیدشان بیش از این ناامید نشود.

متشکر و سپاسگزارم

خدایا منتظر معجزه ای از تو هستیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر