/
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

اعلام زمان ابلاغ سهمیه بنزین قایق‌های صیادی

معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سهمیه بنزین قایق‌های صیادی که از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است نهایی و روز شنبه ابلاغ خواهد شد.
کد خبر : ۲۳۷۳۸
نبض نفت- سید حمید پورمحمدی، معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور عصر پنجشنبه در جلسه مشترک ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان اظهار کرد:در این مقطع زمانی در تقاطع سه اقدام بسیار مهم هستیم. لایجه بودجه آماده شد، اصلاحات ساختاری بودجه در حال انجام است و در حال تدوین برنامه هفتم توسعه هستیم.
وی عنوان کرد: بر اساس اهمیت جایگاه هرمزگان در آینده کشور، این جلسه در شکاف تدوین بودجه و ارائه آن به مجلس برگزار شد.
معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور تشریح کرد: از سوی استاندار هرمزگان دغدغه‌های استان در حوزه‌های کشاورزی، توسعه پایدار از طریق تقویت زیر ساخت‌ها، رونق ماهیان پرورشی در دریا، مدارس فرسوده، مسکن، فاضلاب شهری، کریدور جاده‌ای، حمل و نقل و پیوستن استان به خط ریلی سراسری بیان شد.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: در هفته آینده تفاهمی میان سازمان برنامه و بودجه کشور و بنیاد مسکن برای ساخت مسکن محرومین انعقاد خواهد شد.
وی با ذکر این نکته که برای تخریب و بازسازی مدارس فرسوده تفاهمی انجام خواهد شد، اظهار کرد: یکی از جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان هرمزگان به ریاست معاون اول رئیس جمهور در راستای موضوعات کلیدی این استان برگزار خواهد شد.
معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ظرفیت‌های استان و برنامه‌های آینده‌ بررسی شد. حلقه‌های مفقوده‌ای که این ظرفیت‌ها را فعلیت ببخشد و اقتصاد را برون‌گرا کند نیز شناسایی شد و در راستای توسعه پایدار استان تلاش خواهیم کرد.
پورمحمدی اذعان کرد: در این جلسه موضوعاتی از سوی دستگاه‌های مختلف اجرایی استان مطرح شد که برخی از این موارد از طرف بنده قابل حل بود که پیگیری خواهد شد و برخی دیگر در مرکز پیگیری خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: سهمیه بنزین قایق‌های صیادی که از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است نهایی و روز شنبه ابلاغ خواهد شد.
معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور ابراز داشت: منابع خرید تضمینی آب افزایش چشم گیری در بودجه سال آینده خواهد داشت که مورد تاکید مدیریت استان نیز قرار داشت.
پورمحمدی با ذکر این نکته که برای برق جزایر استان هرمزگان به ویژه ابوموسی اعتبارات وِیژه‌ای در نظر گرفته شده است، بیان داشت: برای رونق کشت گلخانه و پرورش ماهی در قفس تسهیلاتی توسط دولت در نظر گرفته شده است همچنین برای ایجاد مسکن محرومین نیز در هفته آینده تفاهم‌نامه‌ای منعقد خواهد شد.

منبع: مهر
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر