/
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

در تحقق ادعای پرداخت کل درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به مردم صادق باشید

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: لااقل در تحقق ادعای پرداخت کل وجوه حاصل از افزایش قیمت بنزین به مردم صادق باشید.
کد خبر : ۲۳۸۲۲

نبض نفت- علی اکبر کریمی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور در خصوص نحوه پرداخت کمک هزینه معیشتی به مردم گفت: شما که طرح افزایش قیمت بنزین را بدون هماهنگی با مجلس، بدون اطلاع رسانی و توجیه مناسب به مردم به بدترین شکل ممکن اجرا کردید و حاضر به پذیرش مسئولیت خود در خسارات گسترده‌ای که به کشور وارد شد، نشدید و همچنین از مردم عذرخواهی نکردید، لااقل در تحقق ادعای پرداخت کل وجوه حاصل از افزایش قیمت بنزین به مردم صادق باشید.

وی افزود: ما در هر جمعی در شهر و روستا، کارگران، کارمندان و اقشار ضعیف که می‌رویم عده زیادی از عدم پرداخت کمک هزینه معیشتی معترض و گلایه‌مندند.

نماینده مردم اراک و کمیجان ضمن درخواستی از دیوان محاسبات کشور عنوان کرد: در مورد ادعای پرداخت کمک هزینه معیشتی به ۶۰ میلیون نفر که ادعای دولت هست، گزارش دقیق و کاملی تهیه و به مجلس ارایه شود.

کریمی با اشاره به اینکه این روزها سازمان هلال احمر در حال انتخاب رئیس جدید است، خطاب به رئیس جمهور گفت: لطفا این بار کاری به هلال احمر که موسسه‌ای عمومی و غیر دولتی و متعلق به مردم است نداشته باشید، بگذارید مدیر شایسته و سالم و آشنا به فعالیت‌های هلال احمر انتخاب شود و به رویکردی که هلال احمر را حیاط خلوت دولت می‌داند، پایان دهید.

وی در تذکر بعدی خود خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: تقاضای جمع کثیری از نمایندگان در خصوص استیضاح وزیر نفت، علیرغم اعلام عدم اقناع باید سریعا در صحن اعلام وصول می‌شد که متاسفانه تا حالا انجام نشده است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در تذکر دیگری از وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی فرهنگیان و تصویب و اجرای دقیق و کامل استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت اجرا شود.

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر