/
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶

ضرورت هدف‌گذاری برای حفظ سهم بازار و تنوع تولید محصولات پتروشیمی

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هدف‌گذاری برای حفظ سهم بازار و تنوع تولید محصولات پتروشیمی دارای اهمیت است و پتروشیمی‌ها باید به سمت ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره ارزش حرکت کنند.
کد خبر : ۲۳۸۳۰

نبض نفت- سیدجلال میرهاشمی در آیین بهره‌برداری از واحد جمع‌آوری و انتقال گازهای مشعل کارخانه درود ۳ که امروز (یکشنبه،۲۴ آذر ماه) در جزیره خارک برگزار شد با اشاره به اهمیت این طرح ملی در حفظ محیط زیست، تأمین خوراک و افزایش تولید مجتمع پتروشیمی خارک اظهار کرد: این پتروشیمی دومین مجتمعی است که در صنعت پتروشیمی به بهره‌برداری رسیده و خوشبختانه با اقدام‌هایی که در سال‌های پیش انجام شده همواره استمرار و بهبود کیفیت تولید محصولات را رقم زده که سبب تولید و صادرات پایدار شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری گازهای مشعل و تأمین خوراک پتروشیمی خارک همسو با منافع کشور است، افزود: این طرح با همکاری بین شرکت فلات قاره نفت و پتروشیمی خارک اجرا شده است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: طرح‌های تولید متانول در کشور باید نگاه جامعی به زنجیره تولید متانول نیز داشته باشند تا ارزش افزوده حداکثری حاصل شود.

منبع: شانا
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر