/
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

اجرای پروژه حفاری ۶+۸ چاه اکتشافی شتاب می‌گیرد

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با اختصاص دو دستگاه حفاری و افزایش تعداد دستگاه‌ها به ۶ دکل، اجرای پروژه حفاری ۶+۸ چاه اکتشافی شتاب می‌گیرد.
کد خبر : ۲۳۸۵۸

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، بابک زنگنه امروز (دوشنبه، ۲۵ آذرماه) در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات حفاری خوزستان افزود: برای اجرای پروژه حفاری ۶+۸ چاه اکتشافی پیش از این چهار دستگاه حفاری شامل ۳۲، ۳۳، ۷۴ و ۸۹ در موقعیت‌های تعیین‌شده از سوی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران استقرار یافته بود.

وی اظهار کرد: با هماهنگی و توافق میان این شرکت و مدیریت اکتشاف با هدف شتاب بخشیدن به اجرا و پایان پروژه دستگاه‌های حفاری ۳۱ و ۴۰ فتح ناوگان شرکت نیز برای پیوستن به چهار دکل پیشین کاندیدا شدند و مراحل انتقال آنها به مناطق مورد نظر کارفرما در دست اقدام است.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری گفت: شرکت ملی حفاری ایران تاکنون حفاری ۱۳۸ حلقه چاه‌های اکتشافی در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور را در کارنامه دارد و در نتیجه همکاری مستمر آن با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران کشف بیش از ۱۵ مخزن نفتی و گازی قطعیت یافته است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر