/
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

آمادگی پتروشیمی‌های ماهشهر برای تداوم کمک‌رسانی به آبادان

مدیران شرایط اضطراری شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به دنبال حضور فعال در امدادرسانی به آبادان، آمادگی خود را برای افزایش و تداوم کمک‌ها اعلام کردند.
کد خبر : ۲۴۰۲۶

به گزارش نبض نفت به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در پی بارش‌های سیل‌آسا و اعلام وضع اضطراری در شهرستان آبادان و تعیین ماهشهر به عنوان معین این شهرستان از سوی استانداری خوزستان، مدیر شرایط اضطراری این منطقه به فوریت دستور بررسی وضع موجود و سازماندهی و اعزام امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز برای کمک‌رسانی به شهرستان آبادان را صادر کرد.

نیروهای عملیاتی و سازمان‌یافته برای شرایط اضطراری منطقه، به فاصله چند ساعت از این دستور، پس از بازدید و بررسی آخرین وضع این شهرستان و ارزیابی میزان آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر آن، اقدام‌های لازم را آغاز کردند.

اعزام دو دستگاه دیزل پمپ کفکش ۸ اینچ و استقرار در ایستگاه ۷ بهار و منطقه ولیعصر آبادان و ارسال محموله مایحتاج مردم شامل کنسرو، آب‌معدنی، چکمه، نان و... از طریق فرمانداری ماهشهر از جمله اقدام‌های اولیه این منطقه بود که چهارشنبه شب و پنجشنبه انجام شد.

مدیران شرایط اضطراری شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی آمادگی خود را برای افزایش و تداوم کمک‌ها به آبادان در صورت نیاز اعلام کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر