/
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

شهید سلیمانی الگوی جوانان و عاشق انقلاب و رهبر بود

نماینده نیروهای ارکان ثالث شهرستان عسلویه ضمن محکوم کردن ترور شهید قاسم سلیمانی این سردار بزرگ اسلام را الگویی برای جوانان این مرز و بود دانست که در زمان حیات عاشق انقلاب و رهبر بود.
کد خبر : ۲۴۴۷۹
بیانیه غلامرضا(وحید) سلیمی مفرد نماینده نیروهای پیمانکاری شهرستان عسلویه_استان بوشهر و عضو هیئت رسیدگی به شکایت به مناسب شهادت حاج قاسم سلیمانی 




انالله و انا الیه راجعون

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت سردار رشید اسلام، سرلشگر قاسم سلیمانی  محضر مقام معظم رهبری و امت شهید پرور تسلیت عرض میکنم.
شهید سلیمانی نمونه ای ارزشمند و بزرگ برای جوانان و ورزشکاران و قهرمانان از یاران رهبر و انقلاب بود که بر سر دفاع از ارزشهای امام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم و رهبر عزیزمان کرد .
قاسم سلیمانی قهرمان ملى مردم ایران و الگوی تمامی جوانان و عاشقان انقلاب و رهبر بوده و خواهد بود.
وقتی خبر مرگ حیدر کرار را شنیدیم سخت اندوهگین شدیم، ولی منافقین بدانند که ما هر کدام از ایرانیان یک قاسم سلیمانی در درون خود داریم که نمی‌گذاریم خون آن شهید پایمال شود.
جنایتکاران بدانند که راه حاج قاسم سلیمانی راه تمام مردم شریف و ولایتمدار ايران است.
به راستی در این وانفسا زیبنده ترین لباسی که بر تن ایشان می توانست مزین شود و قامت بگیرد ، لباس زیبای شهادت بود. 
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر