/
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

مشارکت کارکنان شرکت ملی گاز ایران در ساخت 15 واحد مسکونی جهت سیل زدگان

پیرو فراخوان شرکت ملی گاز ایران درخصوص جمع آوری وجوه نقدی و غیرنقدی جهت کمک به سیل زدگان که اواخر سال گذشته در بخشی از نقاط کشور رخ داد، کارکنان این شرکت و نیز شرکت های فرعی آن، مشارکت فعالانه ای در این حوزه داشته و کمک های غیرنقدی خود را به استان های درگیر سیل ارسال کرده اند.
کد خبر : ۲۴۷۶۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، همچنین کمک های نقدی همکاران از شرکت های تابعه تجمیع و پس از بررسی های لازم از سوی امور مالی و مدیر منابع انسانی و نیز بازدیدهای بعمل آمده از مناطق سیل زده به خصوص پلدختر، توسط حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران، قرارداد مشارکت در ساخت 15 واحد مسکونی مابین حوزه بسیج شرکت ملی گاز و سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ناحیه پلدختر منعقد شد.

این گزارش می افزاید: طی این قرارداد، خانواده هایی که اغلب تحت پوشش کمیته امداد، بدون سرپرست و یا بعضاً از خانواده محترم شهدا هستند ان شاءالله صاحب خانه شوند، ضمن آن که مدت زمان ساخت و تکمیل این ساختمان ها حدود 6 ماه است که از سوی بسیج سازندگی سپاه پاسداران پلدختر احداث خواهد شد.

شایان ذکر است؛ شهر پلدختر از رونق اولیه برخوردار شده و درخصوص واحدهای مورد نظر حوزه بسیج، طبق توافق قبلی (شهریورماه) با سپاه پلدختر اقداماتی انجام شده که روند ساخت را تسریع کرده و ادامه کار را سرعت بخشیده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر