/
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

عملکرد سامانه مدیریت پسماند دستگاه حفاری ۹۳ فتح ارزیابی شد

عملکرد سامانه مدیریت پسماند دستگاه حفاری ۹۳ فتح به‌منظور پیگیری اقدام‌ها و طرح‌های مربوط به حفاظت از محیط زیست در مناطق عملیاتی حفاری بررسی و ارزیابی شد.
کد خبر : ۲۴۸۷۱

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدتقی جعفرزاده، معاون مدیرکل اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل وزارت نفت در امور محیط زیست ضمن بازدید از سامانه مدیریت پسماند دستگاه حفاری ۹۳ فتح، درباره عملکرد این سیستم و تاثیرگذاری آن بر کاهش آلاینده‌های جامد و مایع کنده‌های حفاری با کارشناسان مربوطه بحث و تبادل نظر کرد.

در همین حال، بهزاد محمدی، رئیس دستگاه حفاری ۹۳ با بیان اینکه این دکل در شمار روزآمدترین دستگاه‌های حفاری سنگین شرکت و مجهز به سامانه مدیریت پسماند است، اظهار کرد: این دستگاه حفاری که تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۳ قرار دارد هم‌اکنون در حال حفر یک حلقه چاه توسعه‌ای در عمق ۳ هزار و ۳۱۳ متری در لایه آسماری میدان نفتی مارون در مناطق نفت‌خیز جنوب است.

جعفرزاده در ادامه از دستگاه حفاری ۲۴ فتح که در حال تعمیر یک حلقه چاه در میدان نفتی اهواز است دیدن کرد و در جریان نحوه استفاده از سیال پایه روغنی در عملیات تعمیر چاه قرار گرفت.

 


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر