/
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

تهران؛ میزبان طلای ناب پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

جمعی از کارشناسان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با هدف معرفی محصول کود گوگرد بنتونیتی به کشاورزان در چهارمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در پایتخت ایران اسلامی حضور پیدا کرده و به معرفی دستاوردهای این شرکت پرداختند.
کد خبر : ۲۴۹۴۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سید مجید منبتی مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با اعلام این خبر افزود: کارشناسان این مجتمع در راستای انتقال تجربیات، توانمندی ها، توسعه بازار و معرفی محصولات جانبی پالایشگاه ( کود گوگرد بنتونیتی ) به بازار داخلی در این نمایشگاه تخصصی حضور یافتند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی کشور، ایجاد فرصت‌ جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری‌های تخصصی ارائه شده از سوی غرفه داران حاضر در نمایشگاه، بهره گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت کنندگان و بررسی امکانات جهت صدور محصولات کشاورزی به خارج از کشور برگزار شده است.

منبتی ادامه داد: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در کنار رسالت اصلی خود مبنی بر تامین گاز مشترکین شمال و شمال شرق کشور، محصولات جانبی همچون گوگرد را تولید می کند.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: در چهارمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، سامانه های نوین آبیاری، ماشین آلات و نهادها، جمعی از فعالان صنعت کشاورزی از غرفه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بازدید و طلای ناب ( کود گوگرد بنتونیتی ) پالایشگاه را خریداری کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر