/
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

تشریح مهم‌ترین محورهای کاری مدیریت امور فنی فلات قاره

مهم‌ترین محورهای کاری مدیریت امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران در آیین معارفه مدیر امور فنی و سرپرستان ICT، مهندسی سیستم‌ها و حسابرسی داخلی این شرکت تشریح شد.
کد خبر : ۲۴۹۷۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در این آیین، علی خواجوی، مدیر امور فنی این شرکت ضمن تشریح و اعلام محورهای برنامه خود درباره تعریف پروژه‌های جدید مطالعاتی مسئله‌محور، ازدیاد برداشت و تعریف بسته‌های جدید EPC و EPD اعلام کرد و گفت: مهار هزینه‌ها و بهبود بازده در بخش حفاری، گردش نیروهای فنی در بخش‌های مختلف و حرکت به سمت میدان‌محور بودن از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت امور فنی است.

در ادامه، علیرضا سلمان‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با وجود محدودیت‌های فراوان، خوشبختانه نگاه مثبتی به این شرکت ازسوی وزارت نفت وجود دارد که امیدوارم با این رویکرد و همدلی و همکاری همه کارکنان و مدیریت‌ها، وضع پروژه‌ها و تولید در شرکت را بهبود بخشیم.

در این آیین همچنین، محمد براتی، سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، روح‌الله ایقانی، سرپرست مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری و الهام حسنی‌آذر، سرپرست حسابرسی داخلی شرکت نفت فلات قاره معرفی شدند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر