/
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

همایش بهینه‌سازی مصرف گاز در ادارات کل استان مازندران برگزار شد

همایش بهینه‌سازی مصرف گاز در استان مازندران برگزار شد و مسئولان حاضر در همایش بر مصرف بهینه گاز در فصل سرما تاکید کردند.
کد خبر : ۲۵۰۰۳
 به گزارش خبرنگار نبض نفت، رضا باقری مدیر‌ بهره‌برداری‌ شرکت گاز‌ استان مازندران در این نشست اظهار داشت: با توجه به ورود موج سرمای شدید به کشور و افزایش میزان مصرف‌گاز در کل کشور اتخاذ و اجرای راهکارهای بهینه سازی و کاهش مصرف‌گاز‌ ضرورت دارد.

در همین راستا و با عنایت به بخشنامه معاون اول رئیس جمهور در خصوص اجرای راهکارهای کاهش و بهینه سازی‌مصرف گاز در کلیه وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها، همایش بهینه سازی‌ مصرف‌ گاز  به میزبانی بسیج گاز‌ مازندران با حضور‌ نمایندگان ادارات کل استان برگزار شد.

باقری با اشاره به وجود محدود منابع انرژی در کشور‌، ضرورت اجرای راهکارهای بهینه سازی‌مصرف گاز در ادارات از جمله تنظیم دمای آسایش در ادارات، تنظیم و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها و تاسیسات مربوطه، خاموش نمودن سیستم گرمایشی یک ساعت قبل از خروج کارکنان و... بیان کرد.

در ادامه علیرضا حسین زاده رئیس امور HSE شرکت گاز مازندارن ضمن ارائه روند مصرف انرژی در کشور‌ به روشهای مصرف بهینه و ایمن گاز در‌ ادارات پرداخت.

حسین زاده با اشاره به چک لیست ممیزی انرژی در ادارات از نمایندگان ادارات بررسی تاسیسات انرژی و کنترل مصرف بهینه بر اساس دستورالعمل موجود در راستای کمک به حفظ ‌جریان پایدار ‌گاز در فصل سرما را خواستار شد.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر