/
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت 3 روز تمدید شد

کامران دهقانی از تصویب تمدید سه روزه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت در شورای اداری و استخدامی صنعت نفت خبر داد و گفت: بر این اساس ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت تا چهارم آذر ماه ادامه دارد.
کد خبر : ۲۵۰۶

نبض نفت - مدیر کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت دلیل تمدید سه روزه زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت را زلزله اخیر در استان کرمانشاه و برخی از شهرهای غرب کشور عنوان کرد و افزود: از زمان آغاز ثبت نام تاکنون سعی شده تا امکان ارائه خدمات شبانه‌روزی به داوطلبان از طریق سایت آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران فراهم شود.
این مقام مسؤول همچنین در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه آیا داوطلبان دارای کارشناسی ناپیوسته می‌توانند در آزمون استخدامی وزارت نفت شرکت کنند، تصریح کرد: در گروه داوطلبان شاغل در صنعت نفت محدودیتی وجود ندارد اما در گروه ممتازان ثبت نام رشته کارشناسی نا پیوسته ممنوع است.
وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اعمال محدودیت در انجام ویرایش اطلاعات داوطلبان در یک نوبت، اظهار کرد: اعمال چنین محدودیتی صحت ندارد و برای ویرایش اطلاعات هیچ گونه محدودیتی تعیین نشده است.
دهقانی در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان قطعی و مجاز در سایت آزمون استخدامی وزارت نفت هم توضیح داد: تا ساعت 20 دیشب تعداد داوطلبان واجد شرایطی که در سایت آزمون ثبت نام کردند به بیش از 19 هزار نفر رسیده است.

 

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر