/
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

دیواری کوتاه‌تر از دیوار گازبان

اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی مشاغل برای گازبان‌ها در استان کردستان یکی از مشکلات این قشر است و یکی از گازبان‌های این استان خواستار پیگیری این موضوع شده است.
کد خبر : ۲۵۲۰۲
دیورای کوتاه‌تر از دیوار گازبان
صدای مخاطب

یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت با ارسال متن زیر از عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در استان کردستان برای گازبان‌ها گلایه کرده و خواستار پیگیری این موضوع توسط مسئولان مربوطه شده است.

همانطور که مستحضرهستید اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل دراکثر شرکت‌های گاز استانی اجرایی شده و با اجرای این طرح حقوق نیروها افزایش چشمگیری داشته است. متاسفانه این طرح در استان کردستان برای گازبان‌ها اجرا نشده و مسئولان استان می‌گویند به خاطر اینکه بار مالی سنگینی دارد نمی‌توانیم آن را اجرا کنیم. لازم به ذکر است که مابه‌التفاوت طرح طبقه‌‌‌بندی دو ماه آخر سال ۹۷ و شش ماه اول سال ۹٨ را برای ما واریز کرده‌اند که مبلغ بسیار ناچیزی است و با برآورد اولیه شرکت مشاور برای گازبان‌ها برابری نمی‌کند. با این حال متاسفانه مسئولان استان گفته‌اند که از مهر۹٨ دیگر آن را اجرا نمی‌کنیم.

سئوال ما این است که اگر این طرح سراسری هست چرا فقط باید برای گازبان‌های استان کردستان بار مالی داشته باشد. همیشه هیچ دیواری کوتاه‌تر از دیوار گازبان پیدا نمیکنند گازبانی که به صورت 24 ساعته سرکار هستند ولی قرارداشان پاره وقت است. از شما به عنوان یک رسانه خواهشمندیم این موضوع را به گوش مسئولان برسانید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر