/
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

لزوم داشتن رویکرد علمی برای پیشبرد اقدامات بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم بهره مندی حداکثری از داشته های فعلی بانک اعم از داده ها و سرمایه انسانی، خاطر نشان کرد: داشتن رویکرد علمی و استفاده از سوابق علمی مرتبط با موضوع می تواند در پیشبرد اقدامات در حال تدوین، راهگشا باشد.
کد خبر : ۲۵۲۰۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی در سومین جلسه کارگروه مضمون مشتری محوری با جمع بندی آسیب های شناسایی شده در حوزه خدمت رسانی متناسب به مشتریان، اظهار کرد: غنابخشی به داده های بانک و استخراج اطلاعات معنادار با تحلیل داده های موجود، زیرساخت و پیش نیاز هر اقدامی در زمینه بخش بندی مشتریان و ارائه خدمات است.

«کارگروه مضمون استراتژیک مشتری محوری» زیر نظر «کمیته مشتری محوری» فعالیت می کند که در پروژه «مدیریت استراتژیک بانک ملی ایران» و به منظور جاری سازی استراتژی های بانک ایجاد شده است.

این کارگروه با عضویت نمایندگانی منتخب از شعب، ادارات امور و ادارات ستادی و با هدف شناسایی آسیب ها و راهکارهای حوزه مشتری محوری تشکیل شده است.

اساس مضمون مذکور تاکید بر اهمیت توجه به نیاز مشتری در طراحی محصولات و خدمات است. جهت گیری و هدف غایی مضمون مشتری محوری شناخت عمیق تر از مشتریان، شناسایی مشتریان ارزشمند و نیازهای ایشان، طراحی و ارائه خدمات متناسب با ویژگی های مشتریان است که این مهم جز با ایجاد این نگاه در سراسر بدنه بانک محقق نخواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر