/
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

فرودگاه ماهشهر مشکلی برای ادامه پروازها ندارد

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی از عملیاتی بودن فرودگاه ماهشهر در امروز خبر داد و گفت: همه پروازها طبق برنامه انجام می‌شود.
کد خبر : ۲۵۲۵۷


نبض نفت - محسن آتش زمزم با بیان اینکه در حال حاضر فرودگاه ماهشهر عملیاتی بوده و مشکلی برای ادامه پروازها ندارد، گفت: برای پرواز برگشت (ماهشهر به تهران) که هواپیمای آن امروز صبح بدلیل خروج از باند آسیب دیده، هواپیمای جایگزین گذاشتیم و مسافران به تهران بازگشتند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی (شرکت متولی اداره فرودگاه‌های تحت مالکیت وزارت نفت) افزود: دو پرواز دیگر نیز امروز در این فرودگاه انجام می‌شود که بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام منابع فرودگاهی، پرواز شماره ۶۹۳۸ تهران- ماهشهر شرکت هواپیمایی کاسپین قرار بود ساعت ۱۵ امروز انجام شود که طبق اعلام، با یک ساعت تأخیر در ساعت ۱۶ انجام خواهد شد.

پیش از این برخی منابع خبری از بسته بودن فرودگاه ماهشهر و لغو پروازهای ورودی و خروجی امروز آن خبر داده بودند.

خاطرنشان می‌شود پرواز شماره ۶۹۳۶ شرکت هواپیمایی کاسپین که صبح امروز از باند فرودگاه ماهشهر خارج شده، ۱۳۵ مسافر داشته است که خوشبختانه هیچ یک از مسافران کاسپین آسیب ندیده اند و همگی در سلامت از هواپیما خارج و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر