/
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

پایان عملیات کابل برگردان و به‌سازی مرکز مخابرات نفت مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در اداره و مرکز مخابرات این شرکت ازوضعیت عملیات بهسازی مرکز تلفن بازدید کرد .
کد خبر : ۲۵۲۶۱



به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در این بازدید که از سوی مدیران فنی - عملیات و رییس روابط عمومی همراهی می شد زحمات شبانه روزی پرسنل و متخصصان اداره مخابرات را که در کمترین زمان و هزینه ممکن نسبت به انجام عملیات بهسازی مرکز تلفن اقدام کردند را ستود و از آنها تقدیر بعمل آورد .

در این بازدید ، رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات طی توضیحاتی با تقدیر از زحمات و تلاش های بی‌وقفه رییس و پرسنل اداره مخابرات در مدت انجام این پروژه اظهار داشت : این مرکز که در سال 1387 راه اندازی گردیده با انجام اقدامات اصلاحی صورت گرفته سیستم اتصال به زمین ( ارت ) - ایزوله کردن سیستم و رفع نویز ، این مرکز در زمره مراکز مخابراتی با راندمان بالا در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب قرار گرفته است .

رضا فتحی افزود :طی این پروژه ، سیستم تغذیه و اتصال به زمین مرکز اصلاح و در برابر صاعقه یا شوکهای الکتریکی با شدت جریان زیاد ایمن و مقاوم سازی شد . همچنین کابل کشی مسیر مرکزتلفن تا مرکز MDF نیز با رعایت اصول مراقبتی بطور کامل تعویض و با کابل های استاندارد جایگزین شد که این اقدام افزایش کیفیت ارتباط را در پی دارد .

وی با عنوان اینکه این عملیات در کوتاه ترین زمان و هزینه ممکن انجام شد ادامه داد : در حالیکه پیش‌بینی زمان اجرای این عملیات 30 روز بود اما بدلیل نیازهای عملیاتی و لزوم برقراری ارتباط میان ستاد و واحدهای عملیاتی و اداری ، با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی پرسنل اداره مخابرات ، این عملیات در مدت زمان 14 روز و با کمترین زمان قطعی خطوط تلفن و اینترنت اجرا شد .

فتحی افزود : مرکزمخابرات نفت مسجدسلیمان دارای 1500 شماره آنالوگ و 100 شماره دیجیتال است که
 پورت های آنالوگ آن قابلیت افزایش تا 2000شماره را نیز دارد .

نگارش و انتشار :دانوش صالحی / تصاویر : محمد باقری

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر