/
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
سید مصطفی علوی:

برگزاری سومین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی شرکت ملی گاز ایران در اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: سومین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمرشرکت ملی گاز ایران با حضور مدیر عامل، مدیران و رؤسای ستادی، اعضای کمیته‌های تعالی سازمانی شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر : ۲۵۳۰۲

نبض نفت - سیدمصطفی علوی بیان داشت: شرکت گاز استان اصفهان اقدامات بسیار مناسبی را در جهت بهره‌جویی از توانمندی‌های سازمان در تغییر تهدیدها به فرصت‌ها و برآورده کردن نیازهای ذینفعان انجام داده است و با توجه به تأثیر نظام‌های نوین مدیریتی بر افزایش کیفیت خدمات به مشتریان و تمامی ذینفعان، به کارگیری استانداردهای سیستم‌های کیفیت و حرکت به سمت تعالی سازمانی یک خط مشی در گاز اصفهان است.

وی حضور نیروهای متخصص، متعهد و دلسوز را از بزرگترین سرمایه‌های شرکت گاز استان اصفهان برشمرد و تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی و اخذ تصمیمات به صورت گروهی یکی از مؤلفه های موفقیت این شرکت می باشد.

علوی ضریب نفوذ گاز در سطح استان اصفهان را 99.5 درصد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۹۹٫۶درصد جمعیت شهری، و ۹۵ درصد جمعیت روستایی از گاز طبیعی استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱میلیون و ۸۷۰ هزار مشترک در سطح استان از خدمات شرکت گاز استان اصفهان بهره مند هستند، گفت:  این میزان اشتراک پذیری در گستره ۱۰9 شهر و ۱۰۶۰ روستا  انجام گرفته است.

وی از اجرای ۱۱۱۱کیلومتر خط انتقال گاز،۲۶هزار کیلومتر شبکه گازرسانی، نصب یک میلیون و ۱۰۰هزار انشعاب،۹۳۳ ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ در سطح استان خبر داد و افزود: بهره مند سازی ۸هزار و۶۰۰ واحد صنعتی از گاز طبیعی و گازرسانی به ۱۵9 جایگاه CNG  و ۵ نیروگاه بزرگ مولد برق از دیگر اقدامات شرکت گاز استان اصفهان می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان این مطلب که شرکت گاز استان اصفهان، به عنوان یکی از شرکت های برند در سطح شرکت های گاز استانی کشور شناخته می شود، تصریح کرد: این شرکت با هدف ارتقای سطح کیفیت خدمات به مشترکین و در راستای انجام بهتر ماموریت سازمانی در مسیر تعالی حرکت می‌کند و اطمینان داریم با ویژگی های یک سازمان متعالی و اقدامات برجسته آن در سال جاری بتوانیم در سطح تندیس موفق باشیم.

وی تصریح کرد: مدل‌های تعالی، روش مناسبی برای ارزیابی عملکرد سازمان‌ها هستند. با بکارگیری این مدل بین‌المللی، سازمان می تواند عملکرد خود را با سایر رقبا در سطح ملی و بین المللی مقایسه کند. این مدل‌ها نشان می دهند که برتری سازمان یک برداشت نظری نبوده، بلکه در تمامی موارد قابلیت به دست آوردن نتایج عملی و کمی وجود دارد و با شواهد و شاخص های قابل سنجش ارائه می شود.

سید مصطفی علوی با تاکید بر دو استراتژی شرکت، سرآمدی در عملیات و ارتقاء بهره وری، تصریح کرد: سرآمدی در عملیات یعنی؛ داشتن سرعت عمل و ارتقای بهره وری؛ کیفیت کار و سرویس دهی به موقع  است که کارکنان این شرکت با همدلی و تعهد همواره در مسیر دستیابی به آن در تلاش هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان یادآور شد: این شرکت انجام فرآیند ارزیابی را جهت یادگیری و بهبود عملکرد سازمان، فرصتی مغتنم شمرده، و بر این نکته تأکید کرد که با انتقال و ثبت تجربیات موفق و ارائه نقاط بهبود، یادگیری‌هایی جهت بهبود مستمر صورت گیرد.

منبع: موج

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر