/
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

حضور رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی در آیین تکریم و معارفه مدیر ستادی جنوب استان کرمان

جلسه تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی در منطقه جنوب کرمان با حضور دکتر داور ماهی کار رئیس هیات مدیره این بانک برگزار شد.
کد خبر : ۲۵۴۲۷
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان، در این جلسه که با حضور معاونت استانداری استان کرمان و مدیران شبکه بانکی و روسای سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان محلی و کشاورزان و روسای شعب منطقه جیرفت شکل گرفته بود،دکتر ماهی کار رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی  ضمن گرامیداشت نام و یاد سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک ایام الله دهه فجر  اظهار داشت:  وقتی صحبت از امنیت غذایی در کشور می شود اعتقاد بر این است که این مهم به ارتقاء تراز تجاری کشور کمک می کند.

وی افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی کل تولیدات بخش کشاورزی در سال 1356 حدود 26 میلیون تن بود که در سال 1397 به122 میلیون تن رسیده است و انقلاب اسلامی منحنی رو به سقوط کشاورزی ایران را با شیب تندی صعودی کرده است.

رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی در ادامه گفت : اقتصاد دانان، افزایش تولید ، در آمد ، اشتغال و رفــاه جامعه را جزء مهم ترین هدف های توسعه ای هر کشور می دانند و بانک کشاورزی نیز در حالیکه میزان سرمایه گذاری در سال 1357 به مبلغ 58 میلیارد ریال بود با ارتقاء آن به 480 هزار میلیارد ریال در سال 1397 بسته مناسب را برای رونق فعالیت های کشاورزی رقم زده است.

دکتر ماهی کار تصریح کرد: بررسی های کارشناسی نشان می دهد این اعتبارات چه به صورت سرمایه گذاری جدید و چه به صورت سرمایه در گردش ، منجر به افزایش تولید شده و فرصت های شغلی جدیدی را در بخش کشاورزی ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز مقرر است520 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف کشاورزی تزریق شود که عمدتا در حمایت از محصولات استراتژیک ، توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری ، مکانیزاسیون، پرورش ماهی در دریا، توسعه کشت گلخانه ای و حفاظت از آب و خاک است.

دکتر ماهی کار اظهار داشت: این دستاوردها مربوط به گام اول انقلاب شکوهمند اسلامی است و شبکه بانکی به طور اعم و بانک کشاورزی به صورت اخص در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه بس سنگینی دارند.

وی گفت: بیانیه مذکور، پیام های مهم عدیده ای را در خود دارد که از آن جمله، اعتقاد به اصل ((ما می توانیم))  است . ما باوفاق و همدلی و تلاش بیش از پیش می توانیم ایران را در همه عرصه ها به عزت و پیشرفت برسانیم.

رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی تاکید کرد: در شرایط حاکم بر جنگ اقتصادی ، شعب این بانک در خط مقدم این جبهه بوده و با ارائه تسهیلات اعطایی به زیر بخش های مختلف کشاورزی، نقش تعیین کننده ای را در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور دارند.

وی با اشاره به بخشی از برنامه های بانک در سال جاری گفت:سیستمی کردن کارها به منظور جلوگیری از فساد اداری، اجرای بانکداری دیجیتال و توسعه کانال ها در راستای کاهش حضور مشتریان در شعب و تکریم ارباب رجوع، حمایت از استارت اپ ها و کسب و کارهای نوآور و دانش بنیان در مسیر خلق ارزش افزوده برای مشتریان ، فعال نمودن واحدهای راکد، ساده سازی روش ها و تقویت بنیه مالی بانک به واسطه تلاش برای افزایش سرمایه و کاهش مطالبات غیر جاری در دستور کار این بانک بوده و با جدیت دنبال می شود.

دکتر ماهی کار در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش های قایدی زاده مدیر سابق بانک در جنوب کرمان، کلانتری را به عنوان مدیر جدید شعب بانک معرفی و اظهار امیدواری کرد با کمک و همکاری و همراهی همه مسئولان محلی و همکاران بانک کشاورزی در منطقه ، بانک کشاورزی بتواند بیش از پیش در مسیر توسعه و شکوفایی اقتصاد کشاورزی  قدم بردارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر