/
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
معاون وزیر نفت در امور گاز:

صنعت گاز ایران شناسنامه انقلاب اسلامی است

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: رشد و توسعه صنعت گاز کشور پس از انقلاب اسلامی محقق شده و این صنعت، مرهون انقلاب است.
کد خبر : ۲۵۵۳۲

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی در جمع مدیران و متخصصان مجتمع گاز پارس‌جنوبی، ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: اگر بخواهیم یکی از شناسنامه‌های انقلاب اسلامی را نام ببریم، بدون شک صنعت گاز و شرکت ملی گاز ایران یکی از شناسنامه‌های پرافتخار انقلاب اسلامی است.

وی افزود: چهره جدید صنعت گاز پس از انقلاب شکل گرفته و رشد کرده، از این رو، توسعه این صنعت معیار مناسبی از اهداف انقلاب اسلامی در حوزه عدالت اجتماعی و رفاه عمومی است که توانسته تمام خانه‌ها و روستاها را در دورترین نقطه کشور به شبکه سراسری گاز وصل کند.

معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی حدود ۳۰۰۰ پروژه گازرسانی و توسعه‌ای در دهه فجر امسال اظهار کرد: عمده پروژه‌های شرکت با همه سختی‌ها مطابق برنامه در حال انجام است و خوشبختانه پیمانکاران شرکت ملی گاز نیز از شرایط خود راضی هستند.

منتظرتربتی با بیان اینکه گازرسانی، رونق تولید و توسعه و راه‌اندازی سایر صنایع را در پی دارد، تصریح کرد: صنعت گاز به پشتوانه تولید مناسب گاز در پالایشگاه‌ها، به‌ویژه پارس‌جنوبی توانسته در بیشتر مناطق کشور به ۱۰۰ درصد خانواده‌ها گازرسانی کند. امروز شرکت ملی گاز ایران به‌عنوان یک الگو در تمام جنبه‌ها در وزارت نفت شناخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، یکی از مهم‌ترین نکات در اداره این شرکت را مسئولیت‌پذیری کارکنان و مدیران دانست و افزود: در این شرکت همه خود را مسئول می‌دانند و مسئولیت‌ها تفویض اختیار شده است. این روحیه مشارکت در اداره شرکتی که به‌صورت آنلاین کار می‌کند و بین تولید و مصرف فاصله چندانی نیست، بسیار موثر است.

تربتی عنوان کرد: مجموعه عظیم مجتمع گاز پارس‌جنوبی اکنون یک سند افتخار و شکوه صنعت گاز کشور است، امیدواریم این مسیر با تلاش و همت کارکنان خود روز به روز به شکوفایی بیشتر برسد.

معاون وزیر نفت در امور گاز افزود: امروز توانسته‌ایم آرزوی شهید تندگویان را که گازرسانی به تمام شهرها و روستاهای کشور بود برآورده کنیم و در این مسیر به پوشش بیش از ۹۵ درصدی رسیده و از این بابت، خداوند را شاکریم.

وی به سختی‌های چند ماه اخیر در مجتمع گاز پارس‌جنوبی نیز اشاره و تصریح کرد: کارکنان این شرکت در این چندماه اخیر سختی‌ها و دشواری‌های زیادی را با موفقیت تمام پشت سر گذاشته، تولید پایدار را حفظ کرده و تجارب ارزشمندی را در کارنامه پرافتخار خود به ثبت رسانده‌اند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: روحیه مشارکت‌جویی اکنون در مجموعه شرکت ملی گاز حاکم است و این روحیه سبب شده این شرکت از  همه شرکت‌های دیگر در سطح وزارت نفت متمایز باشد، بنابراین توصیه می‌کنم که این روحیه مشارکت‌جویی را برای همیشه حفظ کنید که سند موفقیت شماست.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر