/
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

آغاز بکار باجه بورس بانک شهر در ساختمان بورس اوراق بهادار تهران

به منظور ارائه خدمات و تکمیل چرخه محصولات معرفی شده به مشتریان بازار سهام ، باجه بورس بانک شهر در ساختمان جدید بورس اوراق بهادار تهران آغاز بکار کرد.
کد خبر : ۲۵۶۵۷


به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، نخستین باجه اختصاصی بورسی بانک شهر طی مراسمی با هدف توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و دسترسی آسان شهروندان به تالار بورس با حضور مدیر امور شعب تهران، مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی و جمعی از مدیران و مشتریان این بانک فعالیت خود را آغاز کرد.

شادفر مدیر امور شعب تهران حضور بانک شهر در بازار بورس را ضروری و مطابق خواست شهروندان توصیف کرد و گفت: محصولات و خدمات معرفی شده بانک شهر در این حوزه قابل توجه و جامع بوده؛ قطعا با افتتاح باجه بورس چرخه ارائه خدمت بانک شهر در این بازار بزرگ تکمیل ترخواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد خدمات بانک شهر گفت: معتقدم با توجه به استقبال سرمایه گذاران از بازار سهام و وجود نقدینگی بالا در این بازار حضور بانک شهر بسیار حائز اهمیت است.
شادفر افتتاح باجه تخصصی بورس همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تاسیس بانک را در راستای تحقق اهداف بانک توصیف و ابراز امیدواری کرد: به زودی بانک شهر به یکی از برترین بانک های کشور دراین حوزه تبدیل شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر