/
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

افتتاح مدرسه "امید تجارت " در روستای پازنان سپیدار کهگیلویه و بویراحمد

با حضور معاون مدیرعامل بانک تجارت مدرسه سه کلاسه "امید تجارت" روستای پازنان سپیدار از توابع شهرستان بویراحمد، افتتاح و به بهره برداری رسید .
کد خبر : ۲۵۶۶۴


به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که با حضور علیرضا مهرجو معاون مدیر عامل در امور استان ها این بانک، علیپور معاون فرماندار بویراحمد، کرمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، اروانه مدیر شعب استان کهگیلویه و بویر احمد و کارشناسان حوزه های مختلف این مدیریت برگزار شد، مهرجو ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم صمیمی و خون گرم روستای پازنان سپیدار و افتتاح این مدرسه در ایام مبارک دهه فجر، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای بانک تجارت علاوه بر ارائه خدمات بانکی، در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی، ساخت مدرسه و خانه بهداشت در مناطق محروم کشور است.

معاون مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 40 مدرسه تحت عنوان مسئولیت های اجتماعی از طریق بانک تجارت بصورت مستقل و یا با مشارکت سایر بخش ها به بهره برداری رسیده است، افزود: مدرسه روستای پازنان سپیدار ششمین مدرسه ای است که در سال جاری با کمک این بانک به بهره برداری رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم مجموعه ای که امروز تحت عنوان مدرسه امید تجارت افتتاح می شود، در آینده مدیران، کارآفرینان و آینده سازان موفقی را تحویل جامعه دهد، گفت: بانک تجارت طی دو ماه پایانی سال جاری و اوایل سال آینده هشت مدرسه دیگر به بهره برداری خواهد رساند و علاوه بر مدرسه سازی، در بخش های دیگری از جمله ساخت خانه بهداشت، مسجد و آب شرب روستانی نیز فعالیت موثری را در برنامه دارد.

علیپور معاون فرماندار بویراحمد نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم، از مسئولین بانک تجارت برای پیگیری و ساخت این مدرسه تقدیر کرد.

کرمی مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز ضمن تقدیر از عملکرد بانک تجارت در حوزه مسئولیت های اجتماعی، حضور این بانک در عرصه مدرسه سازی را یکی از مهمترین دستاورد های این برند بزرگ اقتصادی در کشور برشمرد.

 در پایان مراسم نیز به دانش آموزان این مدرسه کیف حاوی لوازم التحریر و نوشت افزار اهداء شد .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر