/
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به خاطر رهبری در انتخابات شرکت می‌کنیم اما به نمایندگان کنونی مجلس رای نمی‎‎دهیم

تعدادی از نیروهای کارگری که عموما در صنعت نفت کشور مشغول به کار هستند و از تبدیل وضعیت نشدن خود گلایه‌مند هستند ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد نمایندگان کنونی مجلس تاکید کرده‌اند که فقط به خاطر سفارشات رهبر معظم انقلاب در انتخابات شرکت می‌کنند اما به نمایندگان کنونی رای نخواهند داد.
کد خبر : ۲۵۶۸۹
به خاطر رهبری در انتخابات شرکت می‌کنیم اما به نمایندگان کنونی مجلس رای نمی‎‎دهیم
صدای مخاطب

متن پیام‌های ارسال شده تعدادی از نیروهای شرکتی، قراردادی و کارگری به پایگاه خبری نبض نفت در خصوص انتخابات مجلس به شرح زیر است:

چهل میلیون نفر از جمعیت کشور خانواده کارگری محسوب می‌شوند و تحت پوشش تامین اجتماعی هستند. با توجه به اینکه نماینده‌های فعلی در مجلس شورای اسلامی چه اصلاح طلب، چه اصولگرا و چه مستقل هیچ قدمی برای کارگران جهت اصلاح نوع استخدام وحذف شرکت‌های پیمانکاری برنداشتنه‌اند و از طرفی با توجه به اینکه تمام کارهای اولیه برای مطرح شدن لایحه مدیریت خدمات کشوری انجام شده بود و فقط نیاز بود این موضوع در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب شود متاسفانه این کار در مجلس انجام نشد. در واقع نمایندگان مجلس توان مقابله با لابی پیمانکاران را نداشتند. به خاطر این موضوع جامعه کارگری به هیچ یک از نمایندگان فعلی در مجلس رای نخواهد داد و مطمئن باشید مجدداً به نیروی جوان و جدید انقلابی اطمینان خواهد کرد و افراد جدید را راهی مجلس می‌کند. انشاالله

این افراد در بخش دیگری از پیام ارسال شده به پایگاه خبری نبض نفت تاکید کرده‌اند:

ما به عنوان بخشی از جامعه کارگری به فرمان رهبر معظم انقلاب در انتخابات شرکت خواهیم کرد اما برگه آرای ما سفید خواهد بود چون هیچ کدام از افرادی که نماینده مجلس شدند هیچ کاری برای کارگران نکردند. نمونه بارز این مدعا همین اصلاح لایحه مدیریت خدمات کشوری است که چندین ماه در کمیسیون اجتماعی مجلس خاک خورد و بعد از تصویب در کمیسیون چندین ماه است که در نوبت صحن علنی مجلس قرار دارد در صورتی که خیلی از لوایح بعد از آن به راحتی در صحن مجلس در دستور قرار گرفت و بررسی شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر