/
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

معلولانی که سهمیه بنزین دریافت نکرده‌اند به بنیاد معلولین مراجعه کنند

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ممکن است سهمیه‌ افرادی که معلول هستند ولی پلاک معلولین ندارند شارژ نشده باشد؛ این افراد باید ابتدا به بنیاد معلولین مراجعه کنند تا پلاکشان اصلاح شود.
کد خبر : ۲۵۸۱۵

نبض نفت - فاطمه کاهی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به سهمیه بنزین معلولین گفت: سهمیه معلولین بدین صورت است که 60 لیتر سهمیه شخصی آنها بوده است و 40 لیتر نیز سهمیه‌ اختصاصی آنها است. در نتیجه کل سهمیه درنظر گرفته شده برای آنها 100 لیتر در ماه است.

وی ادامه داد: سهمیه معلولین برای افرادی شارژ می‌شود که پلاک معلولین دارند و تعداد آنها حدود 27 هزار نفر بوده است. اسامی این افراد طبق لیستی بود که ما از بنیاد معلولین دریافت کردیم و سهمیه معلولین برای افراد این لیست شارژ شده است. در نتیجه ممکن است سهمیه‌ی افرادی که معلول هستند ولی جزو پلاک معلولین نیستند شارژ نشده باشد.

کاهی افزود: سامانه 09627 برای مدتی دچار مشکلات نرم‌افزاری شد و قطعی داشته است ولی الان مشکل حل شده است. بر روی این سامانه، نرم‌افزار IVR‌ نصب شده است که صداها را ضبط می‌کند. اگر به دلایلی به تماسی پاسخ داده نشد مردم نکات خود را مطرح کنند تا صدای آنها ضبط شود و مطمئن باشند همکاران بنده در اسرع وقت به مشکلات آنها رسیدگی خواهند کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پایان گفت: افرادی که سهمیه معلولین دریافت نکردند باید ابتدا به بنیاد معلولین مراجعه کنند تا پلاکشان اصلاح شود. سپس این موضوع باید با پیگیری‌های بنیاد به وزارت کشور اطلاع داده شود. در مرحله بعدی این اطلاعات از وزارت کشور به ما می‌رسد و ما این سهمیه را برای آنها در نظر می‌گیریم.

منبع: فارس

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر