/
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن

کد خبر : ۲۵۸۸۵

به گزارش نبض نفت به نقل از بانک صنعت و معدن، دكتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز مادر و روز زن پیامی را صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است

مقام رفيع و شامخ حضرت فاطمه (س) یادآور جایگاه مرتبه والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است و مادران امروز، سرمایه های ارزشمند انسانی را در كانون پر مهر خانواده به بالندگی و شکوفایی می رسانند؛ بي شك افق هاي روشن آينده اين مرز و بوم مرهون از خود گذشتگي و تبلور انديشه، فرهنگ و دانش زنان اين سرزمين است.
زنان همواره دوشادوش مردان در نیل به توسعه، پیشرفت و تعالی ميهن عزيزمان نقش آفرینی نموده اند؛ مجموعه بانك صنعت و معدن نيز با حضور زنانی سخت‌کوش، فرهیخته و توانمند، توانسته است وظیفه خطیر خود را در خدمت رسانی به بهترین نحو به بخش صنعت و معدن كشور به انجام رساند.
اينجانب فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و سالروز تولد بنيان گذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) را صميمانه خدمت همه همكاران در خانواده بزرگ بانك صنعت و معدن تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر