/
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

آمادگی پژوهش و فناوری پتروشیمی برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان

‌مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت: آماده هرگونه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها برای رفع نیازهای صنعت پتروشیمی هستیم.
کد خبر : ۲۵۹۷۴

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی پژوهان امروز (دوشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه) در دومین روز گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه با بیان اینکه صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه قرار گرفته است، گفت: ارتباط با مراکز دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها می‌تواند نیازهای صنعت را برطرف کند.

وی افزود: ارتباط بسیار خوبی با پژوهشگران در بخش‌های مختلف داریم و با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات مطلوب در مراکز شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی واقع در تهران، اراک و ماهشهر آمادگی داریم دستاوردها و محصولات تولیدی از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها را در مراکز خودمان آزمایش و با توجه به استانداردهای موجود به صنعت پتروشیمی معرفی کنیم.

‌مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی تاکید کرد: هم‌اکنون قراردادهای مختلفی با شرکت‌های پتروشیمی برای رفع نیازهایشان امضا شده و زمینه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها با توجه به مصوبه‌های جدید، همسو با تأمین نیازهای مجتمع‌های پتروشیمی فراهم شده است.

در ادامه نیز غلامرضا امیرشقاقی، مدیرعامل پتروشیمی خارک نیز در این گردهمایی با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در رفع نیازهای صنعت نقش‌آفرین باشند، گفت: آماده همکاری و نیز استفاده از دانش این شرکت‌ها با هدف بهبود فرآیند تولید و ارتقای کیفیت هستیم.

گردهمایی سه‌روزه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه از صبح دیروز (یکشنبه، ۲۷ بهمن‌ماه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به‌کار کرد و عصر روز سه‌شنبه (۲۹ بهمن‌ماه) به‌کار خود پایان می‌دهد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر