/
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
با دستور وزیر نفت در اهواز

کارگروهی برای هماهنگی در تأمین لوله پروژه گوره_جاسک تشکیل شد

کارگروهی با حضور مدیران ذی‌ربط در شرکت‌ ملی نفت ایران و شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد اکسین خوزستان و لوله‌سازی اهواز برای هماهنگی و تسریع در تأمین لوله پروژه گوره_جاسک با دستور وزیر نفت تشکیل شد.
کد خبر : ۲۵۹۷۵

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی نفت ایران، بیژن زنگنه که دیروز (دوشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه) پس از ورود به اهواز به شرکت فولاد اکسین خوزستان رفت در نشست مشترک با مدیران و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فولادسازی و لوله‌سازی کشور در جریان پیشرفت و موانع تسریع اجرای قراردادهای صنعت نفت و صنایع فولاد قرار گرفت.

در این دیدار که استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت و صنعت فولاد حضور داشتند گزارشی از امکانات و توانمندی‌های صنعت فولاد به‌ویژه در زمینه تامین نیازهای صنعت نفت ارائه شد.

امین ابراهیمی، مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در این نشست اظهار کرد: سفارش‌های صنعت نفت و گاز  به صنایع فولاد سبب تأمین بخش قابل توجهی از نقدینگی مورد نیاز برای توسعه و نوسازی مجتمع‌های تولیدکننده فولاد شده است.

ابراهیمی همچنین درباره مشکلات تولید لوله‌های ترش توضیحاتی ارائه داد و وزیر نفت راهکارهای اجرایی و عملیاتی برای به حداقل رساندن مشکلات را بیان کرد.

یکی از مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز در این نشست با بیان برخی مشکلات که سبب افت تولید می‌شود برای تامین سفارش لوله‌های ترش مورد نیاز پروژه گوره _ جاسک اعلام آمادگی کرد.

در این نشست حدود یک ساعته با دستور وزیر نفت کارگروهی با حضور مدیران ذی‌ربط در شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد اکسین خوزستان و لوله‌سازی اهواز برای هماهنگی و تسریع در تامین لوله مورد نیاز پروژه راهبردی گوره _ جاسک تشکیل شد.

علی خنیفر، مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز نیز ضمن قدردانی از وزیر نفت که با حمایت از تولید لوله‌های داخلی سبب ادامه حیات کارخانه‌های لوله سازی شده است بر پایبندی این شرکت به تأمین به‌موقع لوله مورد نیاز پروژه راهبردی گوره _ جاسک تأکید کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر