/
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

انعقاد ۲۷۴ تفاهم‌نامه در گردهمایی صنعت نفت/حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه نفت عمان

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از انعقاد ۲۷۴ تفاهم‌نامه بین عرضه‌کنندگان و تقاضاکنندگان فناوری در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت نفت خبر داد.
کد خبر : ۲۶۰۰۷

نبض نفت - دکتر سیاوش ملکی‌فر امروز در مراسم اختتامیه گردهمایی سه روزه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت نفت، اظهار کرد: هدف اصلی این گردهمایی به هم‌رسانی عرضه‌کنندگان و تقاضاکنندگان در صنعت نفت و صنایع مرتبط، ارزیابی شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان که در صنعت نفت نقش آفرینی می‌کنند، است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۵۵۰ نفر از این رویداد سه روزه بازدید و شرکت کردند، خاطر نشان کرد: در این رویداد فناورانه تعداد ۱۰۷۷ نفر ثبت نام کردند، ۱۵۹ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ و مابقی از سایر بخش‌ها حضور داشتند.

ملکی‌فر با تاکید بر اینکه در این گردهمایی تعداد ۸۹۱ نیاز فناورانه صنعت نفت در قالب ۳۸ نشست ارائه شد، ادامه داد: ۴ کارگاه آموزشی با موضوع مالکیت فکری، ۵ پنل تخصصی و ۳۸۹ جلسه B2B از دیگر برنامه‌های جنبی این رویداد به شمار می‌رود. 

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: در دو ماه آینده برگزاری نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی نفت و گاز و انرژی را در کشور عمان خواهیم داشت  که در قالب پاویون، در آن شرکت خواهیم کرد.

به گفته وی تا کنون ۱۵ شرکت جهت حضور در نمایشگاه عمان ثبت نام کرده‌اند.

وی یادآور شد: اخذ استانداردهای صنعت نفت، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از جمله خدماتی است که صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان در بخش صنعت نفت حمایت می‌کند.

گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت نفت از ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه جاری در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

منبع: ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر