/
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

پیشانی برنامه‌های مجلس یازدهم باید "تولید ملی" باشد

عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: مجلس آینده باید در کنار تمرکز به رونق تولید ملی و رفع موانع آن، به بازسازی و اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی کشور نیز توجه کند.
کد خبر : ۲۶۰۵۳

نبض نفت- سیروس تالاری، کارشناس اقتصادی و عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت اظهار داشت: مجلس آینده باید در بخش اقتصاد، روی تولید ملی متمرکز باشد و چالش‌های پیش روی تولید ملی را حل کند.

وی افزود: در روزها و هفته‌های اخیر، دو جلسه در مرکز پژوهش‌های مجلس و چند جلسه با آقای حداد عادل داشتیم و تمام نظرات صنعتگران را در خصوص اولویت‌های اقتصادی مجلس آینده مطرح کردیم.

عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت تصریح کرد: همانطور که در جلسات مذکور عنوان کردیم، تا زمانی که فرهنگ تولید ملی و کالای ایرانی را تبدیل به یک فرهنگ عمومی نکنیم و از رئیس جمهور تا یک کارمند جزء خرید در یک شرکت، فرهنگ خرید کالای ایرانی را پیدا نکنند، مشکلات اقتصادی کشور حل نمی شود.

وی ادامه داد: اولویت اول ما رونق تولید ملی است و در جلساتی که داشتیم، آقای حداد عادل بسیار از این مسئله استقبال و اعلام حمایت کردند.

این کارشناس اقتصادی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های اقتصادی کشور نیز نیازمند اصلاح و بازسازی است که از آن جمله می توان به نظام بانکی، بیمه، مالیات و ... اشاره کرد که مجلس آینده باید در کنار تمرکز به رونق تولید ملی و رفع موانع آن، به بازسازی و اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی کشور نیز توجه کند.

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر