/
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

تعیین تکلیف 286 عدد از طرح های راکد بانک کشاورزی به مبلغ 4615 میلیاردریال

از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، 286 عدد از طرح های راکد بانک کشاورزی به مبلغ 4615 میلیاردریال به طرق مختلف از جمله تقسیط تسهیلات ، تمدید مدت مشارکت مدنی ، تخصیص تسهیلات تکمیلی و... ، تعیین تکلیف ومشکلات آنها برای ادامه عملیات تعهدی برطرف شده است.
کد خبر : ۲۶۱۰۱


به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر علی کمندی رییس اداره کل نظارت بر طرح ها و پیگیری طرح های راکد این بانک ضمن اعلام مطلب فوق گفت: در ابتدای سالجاری 379 طرح راکد ونیمه تمام به مبلغ 7701 میلیاردریال در سطح مدیریت ها شناسایی شدند که پس از شناسایی وبررسی مشکلات طرح ها ودسته بندی آنها، جلسات استانی و ستادی تشکیل و با انجام بازدیدهای میدانی،  تصمیمات متناسب با وضعیت هر طرح اتخاذ و به استان ابلاغ شد.

دکتر کمندی افزود: بیش از 95 درصد طرح های تعیین تکلیف شده از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی ، صندوق توسعه ملی و وزارت نیرو وجهاد کشاورزی تامین اعتبار شده که به دلیل افزایش قیمت ها و عدم تکافوی تسهیلات دچار رکود شده بودند.

وی ادامه داد: در این راستا در سال 1397 نیز تعداد 127 طرح به مبلغ 2254 میلیاردریال از طرح های راکد ونیمه تمام تعیین تکلیف شده اند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر