/
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
مدیرعامل شرکت گاز کردستان خبر داد:

اتمام عملیات گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بانه

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: عملیات گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بانه با سرمایه‌گذاری بیش از پنج میلیارد ریال پایان یافت و سرمایه‌گذاران می‌توانند از این زیرساخت ایجاد شده در واحدهای خود استفاده کنند.
کد خبر : ۲۶۱۶۱

نبض نفت - احمد فعله گری عصر دیروز یکشنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: بیش از پنج کیلومتر عملیات لوله‌گذاری از طریق 2 خط در روستاهای ولی‌آباد و خوری‌آباد تا ابتدای ورودی منطقه ویژه اقتصادی بانه اجرا شده و فقط شبکه داخلی آن باقی مانده که سرمایه‌گذاران خود باید نسبت به آن اقدام کنند.

وی از پایان عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی سرنجیانه در سنندج نیز خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر لوله‌گذاری انجام و 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه براساس مصوبه شورای اقتصاد یک هزار و 113 واحد صنعتی در استان گازدار می‌شود، افزود: تاکنون 517 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده است.

فعله‌گری تاکید کرد: در سال جاری برای گازرسانی به 300 واحد صنعتی با مصرف بیش از 13 میلیون لیتر سوخت برنامه‌ریزی شده که تا پایان بهمن تعداد 211 واحد به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گازرسانی به 101 واحد صنعتی مصوبه شورای اقتصاد در حال انجام است، یادآور شد: گازرسانی به 19 واحد صنعتی دیگر نیز در دست طراحی و انتخاب پیمانکار است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان بر آمادگی این شرکت برای گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد و گفت: تاکنون 2 هزار و 281 واحد صنعتی جزو و عمده استان از گاز طبیعی برخوردار شده است.

منبع: موج

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر