/
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

شرکت‎های ملی حفاری و پخش خوزستان همکاری می‌کنند

شرکت‌های ملی حفاری ایران و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان درباره هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک به‌منظور پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت رایزنی و تبادل نظر کردند.
کد خبر : ۲۶۲۰۴

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، نعمت‌الله نجفی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان در نشست کاری که با حضور جمعی از مسئولان عملیات شرکت‌های پخش و ملی حفاری ایران و در موقعیت عملیاتی استقرار دکل حفاری ۴۴ فتح برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌ها و توان عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، اظهار کرد: تلاش بر این بوده که با اعلام نیاز شرکت ملی حفاری ایران در نزدیک‌ترین زمان ممکن پاسخ و با هماهنگی‌های لازم، سوخت مورد نیاز در اختیار مبادی مصرف این شرکت قرار گیرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش‌آمده برای بازدید از دستگاه حفاری و آشنایی با کار آن، تلاش‌های کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در حفر چاه‌های نفت و گاز و نقش این شرکت در فرآیند تولید را مهم و ارزشمند خواند و بر همکاری و همیاری میان دو مجموعه تأکید کرد.

همچنین حمید باران‌گر، مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران در زمینه مصارف سوخت، لزوم تأمین به‌موقع و نیاز اساسی آن در دستگاه‌های حفاری از جمله ژنراتورها، ماشین‌آلات، خودروهای سبک، سنگین و ویژه توضیح داد.

وی با قدردانی از برنامه‌ریزی مناسب  و همکاری‌های مستمر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان، گفت: این همکاری‌ها در فرآیند شتاب بخشیدن به عملیات حفاری و پشتیبانی از آن و تکمیل چاه‌های نفت و گاز نقش اساسی دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر