/
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

بانک سینا موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره شد

بانک سینا درچهارمین دوره فرایند جایزهملی تعالی و پیشرفت، موفق بهدریافت تقدیرنامه سه ستارهشد.
کد خبر : ۲۶۲۰۸



به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک سینا در مراسمی که باحضور ایروانی عضو مجمع تشخیصمصلحت نظام و معاون نظارت وحسابرسی دفتر مقام معظمرهبری(مدظله العالی)، روساینهادهای انقلابی، رئیسسازمان ملی بهره وری ایران،جمعی از اساتید دانشگاه هایکشور، مدیران ارشد،کارشناسان ۱۵۰ شرکت فعالکشور و نیز محمدرضا ساروخانیعضو هیات مدیره و مدیر تعالیسازمانی بانک سینا برگزارشد، جوایز شرکتهای برتر ازجمله این بانک اهدا شد.

گفتنی است درخواستبانک سینا برای شرکت درچهارمین دوره جایزه ملیتعالی و پیشرفت در سطحتقدیرنامه بود که طبقفرایندهای این دوره ازجایزه، مورد بررسی دقیق قرارگرفت و پس از طی مراحلارزیابی توسط ارزیابان وبررسی و صحه گذاری در کمیتهعلمی و داوری دبیرخانهجایزه، این بانک حائز شرایطدریافت سطح تقدیرنامه سهستاره شناخته شد.
مدیر جایزه ملیتعالی و پیشرفت در نامه ایضمن تبریک این موفقیت، ازمدیرعامل، مدیران و کارکنانبانک سینا به منظور تلاشبرای استقرار الگوی تعالیسازمانی و برنامه ریزی واجرای آموزش، فرایندخودارزیابی، برنامه هایبهبود، تدوین اظهارنامهتعالی سازمانی و نیز حضورفعال در چهارمین دوره فرایندجایزه ملی تعالی و پیشرفت درسال 98 قدردانی کرد.
دبیرخانه جایزهملّی تعالی و پیشرفت با نظربه سیاستهای کلی نظام،اقتصاد مقاومتی و الگوییاسلامی-ایرانی پیشرفت با هدفتوسعه فرهنگ تعالی و افزایشبهره‌وری بنگاه‌هایاقتصادی کشور از طریقبسترسازی لازم وبرنامه‌ریزی یکپارچه وطرح‌ریزی الگوییاسلامی-ایرانی با محوریتتعالی سازمانی، اقتصادمقاومتی و اخلاقیات ایجادشده است.
این جایزه سعیمی‌کند که به تدریجبنیانگذار مدلی اسلامی-ایرانی در حوزه تعالی‌سازمانی شود که ضمن پوششابعاد بنیادی و مختصاتزیربنائی سازمان متعالیاسلامی - ایرانی به اصول وعلوم و فنون روز مدیریت دردنیا نیز مقید بوده و به صورتپویا، شعارهای سالیانه کشوررا نیز دنبال کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر