/
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

300 لیتر بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی

رضایی گفت: تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند بر اساس پیمایشی که داشتند تا سقف ۳۰۰ لیتر سوخت دریافت کنند.
کد خبر : ۲۶۳۰۳


نبض نفت - سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی به کجا رسید؟شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران با اشاره به ثبت نام تاکسی های اینترنتی در سامانه «سماس» گفت: بر اساس این دستورالعمل تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه ثبت کنند و متناسب با پیمایشی که داشتند می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند.

او در ادامه با  اشاره به این که این واریز‌ها براساس تمامی پیمایشهای انجام شده و لیستی که از سوی وزارت کشور به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال شده، انجام می‌شود، افزود: در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، امکان تشخیص این را نداریم که این اطلاعات مربوط به چه خودرویی است به این مقوله که برای چه خودرویی باید سهمیه واریز شود یا نشود، ورود نمی‌کنیم.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران در ادامه پیرامون پیگیری سهمیه‌های واریز نشده، بیان کرد: اگر کسی در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت دارد و سهمیه خود را دریافت نکرده است، می‌بایست این موضوع را از شرکت اینترنتی که در آن فعالیت می‌کند پیگیری کند؛ شرکت‌های اینترنتی نیز با وزارت کشور در ارتباط بوده و پیگیری‌های لازم را از این نهاد به عمل می‌آورند.

رضایی تصریح کرد: تاکسی‌های اینترنتی سرویس مدارس و آژانس‌ها به این شکل سوخت خود را دریافت می‌کنند و بر اساس پیمایشی که داشتند، سهمیه سوخت به آن‌ها اختصاص می‌یابد. تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند بر اساس پیمایشی که داشتند تا سقف ۳۰۰ لیتر سوخت دریافت کنند. آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی هم ماهانه تا سقف ۲۰۰ لیتر می‌توانند از این سهمیه سوخت استفاده کنند.

او یادآور شد: سرویس‌های مدارس هم بر اساس آنچه که اعلام شده بود ۱۲۰ لیتر سهمیه سوخت در طول هر ماه دارند و اگر خودرویی دوگانه‌سوز باشد ۶۰ درصد از این سهمیه اختصاص می‌یابد.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران گفت: در تاکسی‌های اینترنتی پیمایش آن‌ها متناسب با نرم‌افزار‌ها مشخص است و بر اساس همان پیمایش سهمیه سوخت‌آن‌ها اختصاص میابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر