/
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

دریافت بیش از 97 درصد مشترکان گاز خراسان رضوی قبض پیامکی

97/7 درصد مشترکان گاز استان خراسان رضوی صورتحساب گازبهای خود را به صورت پیامکی دریافت می کنند و خراسان رضوی در بین استان های بزرگ، رتبه نخست جمع آوری و ثبت شماره همراه را دارد.
کد خبر : ۲۶۳۳۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری سرپرست شرکت گاز خراسان رضوی  با اعلام این مطلب افزود: مشترکان گلبهار، ششتمد، باخرز و جغتایی به صورت 100 درصد و شهرستان سبزوار نیز با 99 درصد در رتبه دوم این طرح قرار دارند.

وی با بیان اینکه جمع آوری شمارههای همراه مشترکان ادامه دارد، گفت: مشترکان محترم می توانند برای ثبت تلفن همراه خود با مراجعه به سایت شرکت گاز خراسان رضوی، تماس با تلفن های گویای 1894 و 37074 یا ارسال کد دستوری (*تلفن ثابت) به سامانه 100037074 نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

افتخاری تصریح کرد: شرکت گاز استان خراسان رضوی با ۲ میلیون و 347 هزار و 725 مشترک شهری و روستایی بعد از تهران بیشترین آمار مشترکان را در اختیار دارد. این شرکت به یک میلیون و 854 هزار و 188 مشترک شهری و 493 هزار و 537 مشترک روستایی خدمت رسانی می‌کند.

وی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز، تکریم مشتری، بهره‌مندی از فناوری‌های نو، حفظ محیط زیست و صرفه جویی در هزینه‌ها است و مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح صرفه جویی قابل ملاحظه‌ در هزینه‌های کشور را در پی دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر