/
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵

قدردانی ویژه نیروهای ارکان ثالث پالایشگاه آبادان از وزارت نفت

تعدادی از نیروهای ارکان ثالث وزارت نفت ابلاغ اجرای نظام طبقه‌بندی مشاغل و ارایه خدمات بیمه تکمیلی کارگران ارکان ثالث را گامی بزرگ از سوی این وزارتخانه در جهت تقسیم عادلانه مزد و بهبود خدمات درمانی کارگران دانسته‌اند و از مقام عالی وزارت نفت قدردانی کرده‌اند.
کد خبر : ۲۶۵۲۲
قدردانی ویژه نیروهای ارکان ثالث از وزارت نفت

متن پیام ارسال شده از سوی کارکنان ارکان ثالث وزارت نفت به پایگاه خبری نبض نفت به شرح زیر است:

این روزها ایران ما دردمند دردی بزرگ است، اما روز گذشته خبری مهم جان تازه‌ای به کالبد کارگران خسته وزارت نفت داد.

ابلاغ اجرای نظام طبقه‌بندی مشاغل و ارایه خدمات بیمه تکمیلی کارگران ارکان ثالث گامی بزرگ از سوی وزارت نفت در جهت تقسیم عادلانه مزد و بهبود خدمات درمانی کارگران ارکان ثالث است. طرحی که بزرگترین جامعه کارگری را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و بیش از یکصد هزار نفر از کارگران وزارت نفت از خدمات این طرح بهره مند خواهند شد و مهر پایانی بر بیش از سه دهه عقب ماندگی معیشتی کارگران این وزارتخانه خواهد بود .

لذا بر خود لازم می‌دانیم به نمایندگی از کارگران ارکان ثالث شرکت پالایش نفت آبادان، از دو بزرگ مرد که در این میدان گام‌های اساسی برداشته‌اند تقدیر و تشکر نماییم.

در وهله اول از جناب آقای مهندس بیژن زنگنه وزیر محترم نفت جمهوری اسلامی ایران و در وهله دوم از جناب دکتر فرزین مینو معاونت محترم توسعه منابع انسانی وزارت نفت باید تشکر ویژه داشته باشیم. همچنین دکتر سیدزین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان که بی‌شک، نقش به سزایی در ایجاد بسترسازی لازم مطالبه‌گری کارگران در چارچوب قانون داشت نیز باید تشکر کرد.

همت و تدبیر شما ستودنی است و به همه شما بزرگواران خداقوت و دست مریزاد میگوییم.

اما گام اصلی این مصوبه یعنی اجرای صحیح و سریع طرح در تمامی شرکت‌ها به صورت یکپارچه امری بسیار ضروری است که جز با نگاه و همت شما عزیزان میسر نمی‌شود. از شما بزرگواران خواهشمندیم با تشکیل کارگروهی ویژه با حضور نمایندگان کارگران ارکان ثالث وزارت نفت بر پیاده‌سازی کامل این طرح در تمامی شرکت‌های تابعه نظارت داشته باشید.

در پایان از سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس جناب آقای دکتر مختار نماینده مردم شریف آبادان جهت حمایت‌های بی‌دریغ و تلاش‌های بی‌وقفه ایشان در هماهنگی وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت نفت جهت به سرانجام رسانیدن طرح طبقه‌بندی مشاغل تقدیر و تشکر می‌کنیم.

به امید گام‌های استوار دیگر

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر