/
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

از مدیریت مصرف آب تا توزیع بسته‌های حمایتی

استفاده از ظرفیت بسیج بامحوریت مساجد در سراسر کشور، علاوه بر رفع نیازهای مردمی در مواقع ضروری می تواند در فرهنگ‌سازی مصرف انرژی و به‌خصوص آب در بین خانواده‌ها موثر باشد.
کد خبر : ۲۶۵۶۷
نبض نفت - پایگاه شهید مطهری مسجد منشور در منطقه 11 تهران، به عنوان یک نمونه از خروار پایگاه‌های بسیج مردمی در سراسر کشور، این‌روزها در کنار مردم و برای مردم، فعالیت‌های گسترده‌ای را در ابعاد محلی انجام می‌دهد.

در روزهایی که مدیریت مصرف آب در بخش خانگی دارای ضرورت است، این بسیج مردمی با اطلاع‌رسانی در زمینه راهکارهای درست پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نحوه صرفه‌جویی در مصرف آب خانگی در ایام خانه‌تکانی، نقش فرهنگ‌سازی در ابعاد محله را ایفا می کند.

همچنین این مسجد که سالهاست در راستای محرومیت زدایی در ایام نوروز، عید غدیر و ماه مبارک رمضان به نیازمندان منطقه 11 تهران و حتی افراد و کودکان مشغول به کار در کوره های آجرپزی، بسته های حمایتی و سبد کالا تهیه و توزیع می‌کند، امسال نیز 110 بسته سبد کالا که محتویات آن شامل 10 کیلو برنج، حبوبات، روغن،گوشت و مرغ و بسته کودک است به افراد نیازمند تقدیم کرد.

استفاده از ظرفیت بسیج با محوریت مساجد در سراسر کشور، علاوه بر رفع نیازهای مردمی در مواقع ضروری مثل آنچه در شیوع ویروس کرونا و ضرورت دسترسی به مواد بهداشتی و ضدعفونی شاهد هستیم، می تواند در فرهنگ‌سازی مصرف انرژی و به‌خصوص آب در بین خانواده‌ها بسیار موثر باشد.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر