/
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

تولید محلول ضدعفونی در شرکت نفت تربت‌حیدریه

مسوول روابط عمومی شرکت ملی نفت منطقه‌ تربت‌حیدریه گفت: با هدف پیشگیری از ابتلای افراد و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی. ان. جی زیر پوشش آن با اسپری ضدعفونی که تولید این شرکت است ضدعفونی می‌شوند.
کد خبر : ۲۶۵۹۵

نبض نفت - علی نیرویی افزود: این محلول ضدعفونی توسط کارکنان حمل و نقل و با مشارکت شرکت‌های حمل و نقل و برای استفاده رانندگان زیرمجموعه این شرکت ساخته شده است. 

وی  اظهار داشت: این محلول با تایید و نظارت کارشناسان بهداری و بهداشت صنعت نفت مستقر در منطقه تربت‌حیدریه و همکاری بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه تهیه شده است.

شرکت نفت تربت‌حیدریه محلول ضدعفونی تولید کرد

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه‌تربت حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۹ شهرستان تربت‌حیدریه، زاوه، مه‌ولات، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، گناباد  بجستان و خواف است.
منطقه تربت‌حیدریه دارای ۱۲۰ باب جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار، ۹ فروشندگی داخل اتاقک، ۲۰۰ فروشندگی از طریق تعاونی روستایی و همچنین ۳۲ باب جایگاه عرضه سی. ان. جی است. 
ناوگان حمل و نقل منطقه دارای ۱۷۴ نفتکش شامل ۱۱۰ دستگاه تریلر و ۵۴ دستگاه ۱۰ چرخ و ۱۰ دستگاه ۶ چرخ است.

طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، هم اکنون ۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

طبق اعلام کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هزار و ۷۸۷ بیمار مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که از این تعداد ۷۵۷ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده و بقیه تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی به ۱۵۲ نفر رسیده است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر