/
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

هیچ مواد ضدعفونی کننده‌ای به جایگاه‌های سوخت نمی‌دهند/ آماری از ابتلای کارگران نداریم+ نامه به وزارت بهداشت

جایگاه‌ها یکی از مراکز اصلی ارائه خدمات عمومی هستند و تعداد مراجعه کننده به این مراکز بسیار بالا است ولی هیچ ترتیب اثری از سوی مراجع مربوطه برای رعایت بهداشت و پیشگیری از شیوع بیماری از جایگاه‌ها صورت نگرفته است.
کد خبر : ۲۶۶۴۴

نبض نفت - اسدالله قلی زاده با بیان اینکه طبق اعلام وزارت بهداشت، جایگاه‌های سوخت یکی از مراکز اصلی شیوع ویروس کرونا عنوان شده است، اظهار داشت: ما چندین بار به وزارت بهداشت برای در اختیار قرار دادن دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده نامه فرستادیم و حتی حضوری مراجعه کردیم اما تاکنون ترتیب اثر داده نشده است.

وی افزود: جایگاه‌ها یکی از مراکز اصلی انتقال ویروس هستند و باید به تمامی امکانات بهداشتی مورد نیاز تجهیز شوند اما فعلا هیچ اقدامی صورت نگرفته است.  

رئیس انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی سراسر کشور گفت: فعلا از میزان ابتلای کارگران جایگاه‌ها به کرونا اطلاعاتی در دست نیست اما تعدادی از کارگران از ترس و یا بیماری زمینه‌ای در محل کار خود حاضر نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه استانداری، فرمانداری و وزارت بهداشت تا این لحظه هیچ کمکی به جایگاه داران برای رعایت ایمنی نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: جایگاه‌ها یکی از مراکز اصلی ارائه خدمات عمومی هستند و تعداد مراجعه کننده به این مراکز بسیار بالا است ولی هیچ ترتیب اثری از سوی مراجع مربوطه برای رعایت بهداشت و پیشگیری از شیوع بیماری از جایگاه‌ها صورت نگرفته است.

قلی زاده یادآور شد: هر محلول ضدعفونی کننده در جایگاه فقط برای 1.5 ساعت کاربرد دارد و دوباره باید نسبت به ضد عفونی اقدام شود، بنابراین میزان زیادی مواد باید مصرف شود که ما امکان تهیه این حجم مواد شوینده را نداریم و مسئولین مربوطه هم همکاری نمی‌کنند.

در ذیل نامه رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی سراسر کشور به دکتر نمکی، وزیر بهداشت، جهت دریافت اقلام بهداشتی مشاهده می‌شود.

هیچ مواد ضدعفونی کننده‌ای به جایگاه‌های سوخت نمی‌دهند/ آماری از ابتلای کارگران نداریم+ نامه به وزارت بهداشت

منبع: ایلنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر