/
۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

پرداخت حقوق و مزایای نیروهای قرارداد مستمر تعمیرات پالایشگاه آبادان سلیقه‌ای انجام می‌شود

در حال حاضر بسیاری از پیمانکاران حقوق و مزایای نیروهای قرارداد مستمر که در بخش تعمیرات پالایشگاه آبادان مشغول کار هستند را به صورت سلیقهای پرداخت می‌کنند و ضوابط شفاف و تعریف شده‌ای در این خصوص وجود ندارد.
کد خبر : ۲۶۷۲۴
صدای مخاطب
به گزارش نبض نفت یکی از نیروهای بخش تعمیرات پالایشگاه آبادان با ارسال متن زیر خواستار ضابطه‌مند شدن و قانونمند شدن نحوه پرداخت حقوق و مزایای این قشر شده است.

متن پیام ارسال شده به شرح زیر است:

با توجه به اینکه که سیاست‌ها و خط مشی‌های وزارت نفت بر پایه خصوصی‌سازی در جهت نیل به بهرهوری بیشتر و هر چه شکوفاتر شدن اقتصاد کشور عزیزمان می‌باشد در طی سال‌های گذشته بخشی از این بار با افتخار بر دوش پرسنل قراردادهای مستمر تعمیرات پالایشگاه آبادان بوده است. متاسفانه در طول سالایان متمادی با توجه به زحمات زیاد این قشر که در حال حاضر عمدتاً افراد با سابقه کاری بالا و تحصیلات بالا می‌باشند در زمینه حق و حقوق و رعایت ارزش‌های والای انسانی مورد بی‌مهری پیمانکاران و مسئولان پالایشگاه آبادان قرار گرفته‌اند.

با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته شده از طرف تعدادی از همکاران، در توجیه این موضوع طرح سود و هزینه مدیریتی مطرح شد لذا خواهشمند است برای کم شدن دخالت‌های شخصی و سلیقه‌ای پیمانکاران و مسئولان پالایشگاه آبادان و پایمال نشدن دوباره حق و حقوق این قشر یک سیستم پرداختی منظم، استاندارد و بر پایه عدالت محوری شکل بگیرد. با تعریف شدن این سیستم منظم پرداخت قانونی دخالت‌های سلیقه‌ای به حداقل ممکن رسیده و شان انسانی پرسنل نیز رعایت خواهد شد. بنابراین عاجزانه از مسئولان مربوطه تقاضا داریم در جهت اجرای درست این طرح، نظارت و بازرسی از طرف وزارت نفت صورت گیرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر