/
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

سهم پتروشیمی‌ها در مقابله با بحران کرونا

معاون وزیرنفت و مدیرشرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شرکت‌های پتروشیمی در هفته‌های گذشته اقدام‌های بسیار مطلوبی را در تأمین نیازهای کشور به‌ویژه در تولید مواد ضدعفونی‌کننده انجام داده‌اند و این روند تداوم خواهد یافت.
کد خبر : ۲۶۸۷۷
سهم پتروشیمی‌ها در مقابله با بحران کرونابه گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، «بهزاد محمدی» در نشستی که به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در صنعت پتروشیمی و مدیران ارشد شرکت ملی صنیع پتروشیمی به‌منظور بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با این ویروس برگزار شد در جریان اقدام‌های انجام‌شده در مناطق عملیاتی ماهشهر و عسلویه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شرکت‌های پتروشیمی در بحث پایش و ارزیابی سلامت کارکنان باید با جدیت اقدام کنند، گفت: شوراهای راهبردی و مدیران مجتمع‌های پتروشیمی افزون بر آماده باش کامل باید اقدام‌های خود را در ابعاد مختلف ارتقا دهند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خطاب به مدیران و اعضای کمیته‌های شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار کرد: سلامتی کارکنان و خانواده‌های آنان و نیز مردم در شهرها و شهرک‌های پیرامونی باید به عنوان راهبردی مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

محمدی ضمن قدردانی از اقدام‌های ارزشمند در مجموعه صنعت پتروشیمی کشور افزود: شرکت‌های پتروشیمی در هفته‌های گذشته اقدام‌های بسیار مطلوبی را در تأمین نیازهای کشور به‌ویژه برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده انجام داده‌اند و این روند تداوم خواهد یافت.

امید شهیدی‌نیا و محمدرضا سمیعی، رؤسای کمیته‌های شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این نشست گزارش‌هایی از اقدام‌های انجام‌شده ارائه دادند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر